FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Toronto Raptors - Washington Wizards

• 01
    jank1
    den 3 februari 2012 21:26

Ingen af holdene kan nå noget, og begge hold er på deres dårlige dage hamrende ineffektive. Jeg synes 184,5 er for højt spread her.

Først og fremmest, så er Toronto uden deres klart største spiller i denne sæson, Andrea Bargnani. Han har været altafgørende for offensiven. Desuden har Barbosa - næstvigtigste brik for offensiven været en skygge af sig selv siden hans ankelskade, hvor han sad over mod Nets. Og uden dem, så er holdet en blanding af dårlige tovejsspillere, og spillere der kun gør sig defensivt.

Man har set horrible ud offensivt på det seneste med kun 64 og 77 pts scoret i de to seneste kampe. Mod Nets forleden - en kamp der kan minde om den her - spiller man en grim tempoløs kamp, og man har generelt mod de andre svage hold i ligaen spillet grimme pointfattige kampe.

Grunden til dette er Dwayne Casey, som sørger for at Toronto lukker rigtig godt af. Defensiven er ganske god nemlig, men uden Bargnani, så er Toronto bare et hold der har så meget sværere ved at putte pointene i kurven, ligesom Bargnanis dårlige defensive kvaliteter heller ikke kommer til udtryk (heldigvis for spillet kan man sige).

Wizards er et stærkt atletisk hold og har under deres nye coach fået lidt mere tempo i tingene ligner det. Man skal også løbe, når man har en så ung og atletisk trup. Men holdet lider i den grad af, at man ikke har nogen ledertype eller decideret floor-leader. Holdet er et forfærdeligt "team" og tager oftest dårlige offensive beslutninger. Mod de jævnbyrdige hold ligner det stadig samme grimme tempo og skud%'er som under Saunders, hvilket kom til udtryk hjemme mod Bobcats. Ude skød man 52,5% FG og 54,5 3FG%. Det gør man ikke ude mod Toronto.
    Begge hold er blandt de dårligste når det gælder skud%'er og point scoret pr. kamp. Desuden lukker Toronto ganske hæderligt af.

Seneste indbyrdes opgør endte med 169 point. Toronto har spillet 8 hjemmekampe, hvor 6/8 er gået under linjen (185 pts og 189 pts i de to overkampe).

• Svara
    • 02
      FrederikLarsen

Oddset stiger på over, ved du hvad det kan skyldes?

• Svara
    • 03
      FrederikLarsen

Oddset stiger på over, ved du hvad det kan skyldes?

• Svara
    • 04
      Oddser
      den 4 februari 2012 00:10

Jeg fik den til under 186 for 1.90 hos danbook

• Svara
    • 05
      jank1
      den 4 februari 2012 00:21

Umiddelbart skyldes oddsstigningen at Toronto spiller (som ventet) i en tre-guard formation med Calderon, Bayless og DeRozan. Det kan selvfølgelig tolkes som en klar offensiv forstærkning af holdet, at man vælger at gå smalt, men jeg synes ikke det berettiger at oddset fås meget bedre nu.

Desuden har Leandro Barbosa været ramt af influenza, men spiller alligevel i aften. Det er ikke behandlet i min CV, hvorfor det ingen betydning får.

Jeg havde omkring 56-58% for under 184,5 point. Generelt skal man vise stor respekt for amerikanske markeder, men jeg mener måske lige blusset er skruet højt nok op her. Når det amerikanske marked udvikler sig som det gør på kampen giver det mig generelt anledning til at regulere lidt med min CV (man må aldrig undervurdere de amerikanske moves og linjer), men jeg kommer aldrig under 60% på u186,5 point som kan fanges helt op til odds 1,962 og til 1,9 flere steder hos licensbookies.

jank1

• Svara