FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Topscorer DK EM2012

• 01
    donkeydonk
    den 11 januari 2012 18:04

På nordic er Mikkel Hansen kæmpe favorit til topscorerrollen. Efter min mening vil Markussen løbe af med en del mål, mens Mikkel selvfølgelig vil score en del, men er begyndt lave flere assist.

Nogen bud på en topscorer der kunne være værdi i?

• Svara
  • 02
    HP
    den 11 januari 2012 18:15

Jeg tror slet ikke på Markussen, men jeg synes til gengæld, at Eggert til 3,5 gange pengene skal være et fornuftigt bud.
    Eggert er vel førstevalg på straffe, eller hvad?

Ellers er Gensheimer som topscorer for Tyskland til odds 3,75 hos Unibet et fint odds i min optik.

• Svara
  • 03
    HP
    den 11 januari 2012 18:20

Der skulle have stået 5,5 for Eggert (Nordicbet)

• Svara
  • 04
    donkeydonk
    den 11 januari 2012 18:29

Ja, det skal lige tilføjes at Markussen ikke var et bud, men mere end årsag til at Mikkel muligvis vil blive sparet mere end normalt.. Jeg kunne også være fristet af Eggert, dog tror jeg LC tager straffe hvis han er inde..

• Svara
  • 05
    HP
    den 11 januari 2012 18:54

Sorry, kan godt se, at det var det du mente, når jeg læser det igen.

Hvorom alting er, så er Mikkel Hansen gjort til for stor favorit i mine øjne.

Jeg har også kigget lidt på Ekberg til 3,00 for Sverige. Trods et formdyk undervejs i turneringen blev han Sveriges topscorer ved VM. Det er dog vigtigt at understrege, at Kim Andersson ikke var en trussel ved den lejlighed.

• Svara