FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tips på sms

• 01
    mortencaroe
    den 14 februari 2010 01:44

Jeg er tilmeldt nogle sms tips fra vintereksperterne herinde. Jeg ved dog ikke vanvittigt meget om det selv, så jeg har ret svært ved at finde de odds der er tale om ved bookmakerne.

I en sms står der foreksempel:

Skiskydning - Berger - Bjørndalen 2 1,8 Betway

Her er det så jeg skal til at gå en helt masse løb igennem, da jeg ikke aner om det er kvinder eller mænd eller hvilen distance, der er tale om.

Er det muligt at præcisere det, så der i fremtiden står køn og distance også?

• Svara
  • 02
    Milano3
    den 14 februari 2010 02:26

Hei!

Jeg skal i fremtiden forsøke å angi fornavnene på utøverne, da bør det være ganske innlysende hvilket kjønn det er snakk om. Det er sjelden mer enn en øvelse ute med dueller av gangen, så det burde vel være mulig å finne ut hvilken distanse det er. Vi har vel etter hva jeg skjønner et begrenset antall tegn pr felt når vi skriver meldinger, og det er greit å benytte de til å beskrive spillet og evt hvilke alternativer som finnes.

En mulighet for admin er å legge inn distansene som valg når vi velger idrett. I alpint ligger det jo feks alpin storslalåm eller alpin super-g, mens det for skiskyting ikke finnes ytterligere beskrivelser. Sprint, jaktstart, individuelt, fellesstart og stafett ville i tilfelle vært aktuelt.

I øvrigt: Vi skal forsøke å holde koken oppe videre gjennom lekene :)

• Svara