FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Thomas Muster - Dominic Thiem

• 01
    LaLeø
    den 24 oktober 2011 02:16

Der spilles ATP-turnering i Wien i denne uge, hvor underlaget er den indendørs hardcourt. I denne førsterunde mødes Thomas Muster og Dominic Thiem.

Unibet 1,64, Pinnacle 1,61 og flere i det leje.

Thomas Muster er en spiller, der er meget svært at forholde sig til. Han er, så vidt jeg er vidende, den ældste spiller på tennistouren og burde vel som sagtens befinde sig blandt veteranerne. Han ligger i denne sæson inden med en 1-18 statistik på grus, som faktisk er det eneste underlag han har spillet på. Han har spillet to veteran-turneringer tidligere på sæsonen, hvor indendørs hardcourt har været underlaget, men disse er ikke at tage i betragtning. Han har haft overraskende stor aktivitet i denne sæson og er alligevel rangeret som nummer 1073 på ranglisten.

Dominic Thiem er lige godt 27 år yngre end sin modstander. Han er et af de store nye håb fra Østrig og har da også gjort sig bemærket på junior-touren og i enkeltstående kampe på senior-touren. Her tages som eksempel hans seneste kamp i Bangkok, hvor han tabte til Jarrko Nieminen (der står i finalen i Stockholm i denne uge) i tre sæt. Thiem deltog også ved denne turnering i sidste sæson, hvor han pressede Marsel Ilhan ud i tre sæt. Han har forbedret sig meget i den forgangne sæson og det viste han både ved junior French Open og i sin seneste optræden. Han har bare ikke spillet specielt meget senior-tennis endnu.

Thomas Muster er ganske habil bag sin egen serv, men hverken formen eler skarpheden er noget, der ligner en ATP-turnering værdigt. Han har spillet 1-2 gode kampe, på grus, i denne sæson, men har altså blot vundet en enkelt og tabt atten. Thiem er stadig under udvikling, men er kraftigt undervurderet af bookmakerne i denne kamp og faktisk, så synes jeg oddset er helt forbi. Jeg smider store 8 units efter spillet, da jeg havde forventet en Thiem som stor-favorit forinden denne dyst. Tempoet er simpelthen for højt for Muster på underlaget, modsat på gruset og Thiem er en bedre spiller.

• Svara
  • 02
    Rodrigo
    den 24 oktober 2011 02:16

Bet24 højest med 1.5

• Svara