FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

TBP på Dagens Spil og Spilxpressen

• 01
    Dagoberto
    den 17 januari 2012 14:59

Findes der et overblik over TBP på disse services et eller andet sted?

• Svara
    • 02
      Herba
      den 17 januari 2012 15:28

Det bliver der spurgt om løbende, og nej det er der ikke. Det er inspirations analyser, og der er ikke planer om at ændre.

Jeg har ingenting med driften af spilxperten, men har set svaret en 10 gange før, så tillader mig at svare alligevel :)

• Svara
      • 03
        SpilXperten.com
        den 17 januari 2012 15:42

Hej Dagoberto,

Det er fuldstændig rigtigt, det som Herba skriver - og tak for det Herba :-)

Hvis du vil se, hvad vi helt konkret har svaret tidligere på forespørgslen, har vi lige gravet et link frem til dig her: http://www.spilxperten.com/forum/ODDS-48/Dagens-Spils-odds-i-storform-i-2011-30372.aspx

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
      • 04
        Dagoberto
        den 17 januari 2012 20:35

Hej,

Jeg forstår hvad I siger og alligevel ikke. På forums, som blandt andet Jeres, er man altid blevet frarådt at spille og kigge efter spil som ikke viser deres regnskab. Disse services er blevet kaldet useriøse og uden værdi.
        Hvis både dagens spil og spilxpressen kun er til inspiration, så burde man kalde det "Dagens optakt"/"Dagens inspiration" og fjerne ordet spil og ved spilxpressen burde man lade hver med at tildele units. Bare min mening - ikke at den er rigtig.

mvh Dagoberto

• Svara
    • 05
      Original
      den 19 januari 2012 23:17

Hej Dagoberto,

Jeg kan da fortælle, at Dagens Spil i mit personlige regnskab har et plus på 2,91 units ved flatbetting. Tallene er fra 2012. På de 19 dage har der været 8 tabte, 1 void og resten er vundet.

Dagens Spils tip for i dag til odds 2,00 er incl. som vundet :-)

Med venlig hilsen
      Original

• Svara
      • 06
        Dagoberto
        den 20 januari 2012 07:59

Hej Original,

Har du spillet på den i 2011? hvis ja, hvordan så regnskabet ud der?

Spiller du 1 unit hver gang?

Hvad med spilxpressen ? har du spillet på den i år?

mvh Dagoberto

• Svara
      • 07
        Original
        den 20 januari 2012 10:18

Nope sorry. Ingen tal fra 2011 eller SpilXpressen.

Spiller ikke flatbetting :-)

• Svara
      • 08
        Dagoberto
        den 20 januari 2012 11:19

Laver du din egen CV?

• Svara
      • 09
        Original
        den 20 januari 2012 13:00

Jeg spiller ikke flatbetting normalt, men ved dagens spil gør jeg :-)

• Svara