FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Swansea - Chelsea

• 01
    werder77
    den 31 januari 2012 19:58

Hjemmestærke Swansea tager imod Chelsea.
    Spillet går ud på, at Torres ikke scorer i kampen. Betsson har også 1,44.

Torres har ikke scoret for Chelsea siden 19/10-2011, hvor han nettede 2 gange hjemme imod Genk i Champions League. Og det er selvom han er startet inde i de seneste 5 kampe for Chelsea - heriblandt FA Cup kampene hjemme mod Portsmouth og ude mod QPR.

Chelsea kommer til kampen til at mangle: Ramires, Lampard, Mikel, Drogba og Kalou, hvorimod Essien forventes at være med på midtbanen.

Swansea har hidtil kun indkasseret 6 mål i 11 hjemmekampe, så her har man altså en solid defensiv. Og kun med ét nederlag til følge (0-1 mod Man.U.)

Senest har man vundet 3-2 mod Arsenal og spillet 1-1 mod Spurs på eget græs.

Swansea har ingen nævneværdige svækkelser til kampen.

Gevinstchance: 73% = betvalue: 105,12

• Svara
  • 02
    DickHansen
    den 31 januari 2012 19:58

Jeg er i hvert fald på.
    Jeg synes dog, du en anden god gang lige sluttelig kan tilføje, at spilleren skal starte inde, for spillet gælder. Der er nemlig nogle bookmakers, eksempelvis Scandic, der kører med såkaldt "anytime goalscorer", hvor spilleren i princippet kan skiftes ind i overtiden, og så gælder spillet. Det har trods alt markant betydning for sådanne spil :)

• Svara
  • 03
    werder77
    den 1 februari 2012 00:00

ja, helt enig. det har jeg også husket ved mange af de tidligere tips. men ikke ved dette. hos nordic bet, unibet, betsafe, betsson, danbook annuleres spillet i hvert fald såfremt spilleren ikke starter inde.

• Svara