FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Svendborg Rabbits - Team FOG Næstved

• 01
    jank1
    den 12 januari 2012 13:04

Svendborg ovenpå pokaltriumfen i søndags. Næstved har skuffet enormt og kommer til Svendborg ovenpå en tandløs offensiv præstation senest mod Bakken.

Ingen skal forsvare at linjen her hedder 160,5 pts. Det er en af de større kampe, både på banen og på tilskuerpladsen, hvor der altid er velmødt. De to kampe i denne sæson, begge i Svendborg, har linjen ligget på hhv. 154,5 og 152,5.

Næstved har sagt farvel til flere spillere, og deres rotation er dårlig. Svendborg med tredje kamp på en uge, blot i vinteropstarten - og det bør tage lidt i kræfterne.

Begge hold kan på dagen spille god offensiv bold, men 162 point er i mine øjne langt over et realistisk udfald i mine øjne. Spreadet bør ligge omkring 151-153 og synes faktisk at en under-kamp er mere realistisk, end den har været i de to første opgør, hvor de har lavet point for hhv. 131 pts og 154 pts.

Vanvittig godt spil.

• Svara
    • 02
      jank1
      den 12 januari 2012 13:04

De mødes selvfølgelig i Næstved....... er blevet rundtosset ovenpå alt det NBA-betting.

Men det gør i bund og grund intet i spillet. Stadig kanont.

• Svara
    • 03
      WoodmanWoody
      den 12 januari 2012 13:14

Under 162,5 @ 1,85 Scandic.

• Svara
    • 04
      cbll
      den 12 januari 2012 13:14

Som diskuteret i den anden tråd - de færreste kan spille på Partybets, så måske en idé at komme med alternativer.

• Svara
      • 05
        jank1
        den 12 januari 2012 13:25

Hej cbll

Synes ikke kritikken er berettiget :-)
        Se i SMS'en eller tippet, hvor jeg har 4 alternativer til spil andetsteds.

jank1

• Svara
      • 06
        cbll
        den 12 januari 2012 13:30

My bad - mig der var en skovl ;-) det der med at følge amerikanske sporter til den tidlige morgen har tydeligvis sine effekter!

• Svara
    • 07
      JG7
      den 12 januari 2012 21:17

Den sad jo helt fornemt lige i skabet. ;)

• Svara
      • 08
        jank1
        den 12 januari 2012 21:22

Den var tæt, og uden at tøve tilkendegiver jeg gerne at det var en smule heldigt. Kampen burde være gået over.

Men det gider vi ikke fokusere på; værdi var soleklar, spil gik i box, og håber der var nogle der fulgte til linjen over 160. :-)

Linjen endte i omkring 156,5-158, så beklager til dem der måtte spise af til denne linje.

• Svara