FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Superliga-weekenspil

• 01
    vmanstar
    den 30 juli 2011 14:22

Jeg spiller hos Danske Spil, da jeg ikke har mulighed for onlinebetting (alder). Du vil højst sandsynligt kunne finde disse spil med en del bedre odds hos andre udbydere.

FCK - FCN (1), 1.30
    Københavnerne har stadig lang vej til fordums styrke, hvilket man kunne se i den "skuffende" 1-0 sejr over semiproffesionelle Shamrock Rovers. Dame N'Doye er tvivlsom, og selvom han skulle være med, så må han alt andet lige ikke være i topform. Johnny Thomsen er ude med en forstuvet ankel, hvilket højst sandsynligt sender Sigurdsson på en højre back. Trods alle disse ting, så er FCK simpelthen bare et bedre hold end FCN, og motiviationen for en sejr burde alt andet lige være der for Københavnerne, da de stadig ikke er trukket fra i ligaen. En sikker hjemmesejr.

Silkeborg - SønderjyskE (x), 3.40
    Selvom silkeborgenserne slog FCM i første runde, så er facit langt mere dunkelt, da Ulvene fra Heden var klart bedre, og det endda med en mand i undertal efter sølle 7 minutter. Et knebent nederlag i overtiden mod Brøndby blev det efterfølgende til - en kamp, der kunne have gået begge veje med Christian Holsts som den evige trussel. Begge hold er mere eller mindre fri fra skader. SønderjyskE kommer fra en meget vigtig sejr over mednedrykningskandidaterne (hvis man kan sige det) fra Lyngby. Tommy Bechmann har endnu ikke fået den start, som man har håbet på i det sydlige, men til gengæld har Quincy Antipas fundet gejsten, og hans energiske spillestil har både drillet FCK og Lyngby. Selvom Silkeborg uden tvivl er favoritter i kampen, så tror jeg, at Sønderjyderne fra Haderslev hiver en uafgjort hjem med nød og næppe.

Lyngby - HB Køge (x), 3.55
    Før denne sæson havde jeg virkelig fidus til drengene fra Lyngby, hvis offensiv så meget stærk ud og med det spændende talent, bare kaldet AC, på midtbanen, forventede jeg en overraskelse... Men... Spillet har slet ikke hængt sammen endnu, hvor det - indtil videre - er blevet til nederlag mod både AGF og SønderjyskE. Især det offensive spil har slet ikke fungeret for Niels Frederiksens drenge. Modstanderen hedder denne gang HB Køge, der endnu har sit første point til gode. Efter 3-0 nederlaget til Horsens, lignede HBK slet ikke et hold, der hørte til i den bedste danske række, men der var trods alt lidt oprejsning at hente i næste kamp mod FCM - omend det blev til et nederlag. Midtjyderne havde stærkt undervurderert Køge, som sad på alle forsøgene i første halvleg. Især en Makienok og Rusin viste blændende fysisk spil, og Lyngbys teknikere kan få det svært mod de hårdt kæmpende svaner. Omend bliver der måske mere plads til Lyngbys teknikere, da rummene alligvel er større end mod andre modstandere, og en AC, Fetai og Aabech får måske en chance for at brillere. Trods det så tror jeg på et uafgjort resultat, fordi Lyngby har vist sig så elendigt spillende, og efter HB Køges lovende takter mod FCM.

AaB - FCM (1), 2.30
    Aalborgenserne har efter de to første kampe vist, at sidste sæsons bundplacering højst sandsynligt var en enlig svale - ikke så meget på grund af spillet, hvor det sagtens kunne være blevet til 2 nederlag, men mere fordi det ligner, at heldet er vendt i Aalborg. Midtbanemotoren, Würtz, er stadig ude med en skade, men talentfulde Wichmann har indtil videre udfyldt pladsen, hvor scoringen mod AGF er det absolutte højdepunkt. FC Midtjylland tabte mod Silkeborg i premieren dybt ufortjent, men vandt så mod HB Køge i næste runde næsten lige så ufortjent - i hvert fald, hvis man kigger på første halvleg. Midtjydernes forsvar har endnu ikke været presset, og jeg tror, at der kommer alvorlige ridser i lakken, når de kommer på mod et topmotiveret Aalborg-mandskab, der også kan profitere af, at deres modstandere har Europa League at tænke på. Skaderne i midteforsvaret har været ubamhjertige overfor Ulvene, og sammen med de to nye backs, har de ikke fået nok tid - derfor vinder AaB.

[b]Brøndby - AC Horsens (u/o 2,5 - 1), 1.90
    Det her er et fantastisk spil. Brøndby, der scorede 2 mål mod AaB i debuten og siden et mod Silkeborg i overtiden, har alvorlige problemer i angrebet, hvor Nicolaj Agger er eneste mand uden skade. Kron-Dehli er endnu ikke kommet helt op i omdrejninger, og den evigt hårdt arbejdende Mikkel Thygesen står for det meste af de gules offensiv. Europa League kampen mod Ried udstillede Brøndbys ineffektivitet, og må samtidig fylde en del i hovedet og stadig sidde en smule i benene. Modstanderen, AC Horsens, har det med at spille målfattige kampe, selvom de vandt hele 3-0 over HB Køge, og de seneste to gange mandskaberne mødtes i Brøndby, er det blevet til 0-0, hvilket det også bliver denne gang. Brøndby vil lægge pres på fra start til slut, og Horsens vil stille sig tilbage og være tilfreds med uafgjort. Jeg vil endda sætte penge på under 1,5 må, der vist gav omkring 3.25 igen, men jeg ville hellere spille lidt mere sikkert, nu jeg allerede havde SIF-SE og LYN-HBK som nogle risikofyldte bets.

Spiltype: 4/5 (+ lige på)
    Samlet odds: 68.56
    Antal Væddemål: 6 inklusiv lige på
    Indskud pr. væddemål: 10 kroner
    [/b]

• Svara
  • 02
    vmanstar
    den 30 juli 2011 14:24

Er det muligt at redigere i indlæg?

Kan se, at jeg fuckede lidt med fed-skrift....

• Svara