FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Super Bowl

• 01
    Spas
    den 3 februari 2012 15:21

En lille hurtig analyse, men dog stadig ganske spilbart.

Jeg er selv patriot, men har stor respekt for andre hold der spiller flot fodbold, og det må man sige at Giants har gjort igennem playoff!

Spillere som Eli Manning, Victor Cruz og Hakeem Nicks har virkelig vist klasse og lækkert samarbejde, hvilket også påvirker mig til at tro at dette odds går hjem.

Nicks hentede 165 yds i kampen mod Packers, på kun 7 receives, og var virkelig velspillende i den kamp.

I kampen mod 49'ers hentede han kun 55 yds, men den aften blev der også kastet en del mere til Cruz, og man må sige at 49'ers forsvar er en del mere stabilt, hvilket selvfølgelig gør opgaven sværere som receiver!

Nu står Pats for tur, og selvom jeg håber af hele hjertet at Pats vinder, så bliver det en tæt kamp, og jeg tror Patriots forsvar får svært ved at stoppe Nicks og Cruz, da Patrioternes forsvar har spillet ret ustabilt denne sæson.

Jeg er ked af min analyse blev lidt rodet og kort, men var en smule tidspresset og ville gerne dele dette tip med jer.

Bestemt også værd at spille på mange yds til Cruz, da Manning kaster fantastisk lige for tiden!

God weekend!

• Svara
  • 02
    Spas
    den 3 februari 2012 15:21

.. Og satte selvfølgelig også tiden forkert, håber ikke det ødelægger mit spil. Sorry!

• Svara