FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Stoke - Newcastle

• 01
    Leandinho
    den 31 oktober 2011 20:37

Stoke og Newcastle er begge fysisk anlagte mandskaber, som ikke piver over lidt hårdt spil. Derfor forventer jeg mig, at dommer Mike Dean får kørt et højt forsætlighedsniveau undervejs med få frispark og tilhørende brug af gule og røde kort.

Holdene er begge blandt de otte hold i PL, der endnu ikke har modtaget en udvisning, og 18 advarsler i ni kampe er ikke noget eksplosivt snit.

Newcastle har frem for alt ikke længere oplagte matchspoilere som Kevin Nolan, José Enrique og Joey Barton i truppen - de tre herrer stod for 30% af Newcastles samlede advarsler sidste sæson.

Til dagens kamp er der tilmed tvivl om den suveræne Bad Boy, Chiekh Tiote, som tog 14 gule kort sidste sæson. Tiote er besværet af knæproblemer og ventes ikke at stille op til kamp.

Stoke spiller også fysisk til, men det er mere generelt og uden helt oplagte plæneklippere på holdet, med undtagelse af Ryan Shawcross, som blev "topscorer" sidste sæson med otte advarsler.

Dommer Mike Dean er ikke en mand, som uddeler kort til højre og venstre. Kører et højt forsætlighedsniveau, og i en kamp med to fysisk spillende mandskaber tror jeg faktisk, vi kan få en flydende og intens affære ud af det, uden at vi skal ud i et kæmpe kortorgie.

Dean er nemlig kun oppe med mange kort i kampe, hvor der virkelig er mange frispark. Senest havde han otte advarsler i Wigan - Bolton, hvor der dog også blev fløjtet 34 gange - til sammenligning dømte han ærkerivalopgøret mellem Tottenham og Arsenal med tre advarsler til følge og blot 19 frispark.

Netop frispark var der ikke mange af, da Stoke og Newcastle mødtes sidste sæson. 19 på St. James' Park og 24 på Britannia Stadium i kampe med hhv. 2 og 1 advarsel.

Jeg har svært ved at se mere end tre kort komme op i aften og en meget gavmild linje fra Expekt på opgøret her, som også kan bære et direkte rødt og to gule og fortsat gå i boks.

• Svara
  • 02
    Leandinho
    den 31 oktober 2011 20:37

Tioté er IKKE med - det skal kun forstærke værdien på spillet her.

Oddset står stadig hos Expekt - Bet365 med 1,90 for under 4 kort i kampen.

• Svara