FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Stoke - Aston Villa

• 01
    Fissan Poulsen
    den 26 december 2011 19:47

Oddset er steget på Stoke, efter Villa har fået profiler spilleklar op til kampen. Jeg tror dog stadig på en sikker Stoke sejr i aften.

Premier Leagues dårligste hold på standardsituationer, tager skal til Britannia Stadium, for at spille mod ligaens - måske - bedste.

Stoke har den mindste bane i PL, og det kommer uden tvivl ikke til at hjælpe det vaklende Villa-mandskab.

Peter Crouch er tilbage for Stoke, og det bør kun gøre det endnu sværere for Villa, som på papiret har det bedste mandskab.

Her er de forventede startopstillinger:

Stoke:

Sorensen
    Huth, Woodgate, Shawcross, Wilson
    Shotton, Whitehead, Palacios, Etherington
    Walters, Crouch

Villa:

Guzan
    Clark, Collins, Dunne, Warnock
    N’Zogbia, Ireland, Petrov, Albrighton
    Bent, Agbonlahor

Det er vel kun defensivt at Stoke har større profiler end Villa, men Stoke er i fantastisk form og McLeish virker ikke som den rigtige mand ved roret for Villa.

Stoke har vundet de sidste 4 ud af 5 PL kampe, og den eneste man tabte var til Man. City på udebane. Omvendt ser det skidt ud for Villa, der kun har vundet 1 af deres seneste 6 kampe, og man har kun scoret i 2 af dem.

Selvom Aston Villa er ved at nærme sig deres optimale startopstilling tror jeg ikke de har hvad der skal til i aften mod Stoke, som jeg giver 60 % chance for at hive sejren hjem i aften.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 26 december 2011 19:47

Jeg ved ikke hvem af dig eller christianbc, der kom først med analysen, men jeg er temmelig sikker på, at Original var først med sin. Så har vi nu 3 analyser på samme spil, hvilket er 2 for meget imo. Fint at I alle er enige og finder værdi, men er det ikke nok at kommentere Originals spil med evt. nye betragtninger, når I nu er enige?

• Svara
    • 03
      Parise
      den 26 december 2011 20:02

Problemet for dem som følger en af dem, men ikke de to andre, er at de så måske misser et vundet værdispil. Igen en debat, som har været vendt en del gange, men primært hvor Roman/Hagen har været fokus(og mere debat om omvendte spil etc).

For mig er det ikke et problem at der er tre tips på samme udfald på samme kamp. Hvis jeg fulgte alle tre, ville jeg blot spille Stoke 3 gange for den stake de nu anbefaler hver især. Dette kræver dog at man har mange units i sin rulle, da dette selvfølgelig ville være problematisk ved 100 unit-rulle.

At en ekspert med en negativ TBP fandt et guld-spil, ville med "mit-tip-nix-pille"-logik faktisk hindre profit, hvis en anden ekspert man fulgte, så undlader at komme med spil på kampen.

Det er dog en debat, hvor både argumenter for og imod er lette at finde.

• Svara
    • 04
      christianbc
      den 26 december 2011 20:12

@Bosse.

Har selvfølgelig godt set at Originals spil var der.

Når det så er sagt, så er min analyse langt fra den samme som hans. Havde et godt øje til spillet for flere runder siden, da jeg så de to formkurver gå hver sin retning.

Når der så er tvivl om Ireland, Bent og Heskey, så er jeg alligevel så rutineret at jeg ved at hvis de bliver klar, så vil der komme flere spil på Villa. Hvilket som bekendt betyder at oddset på Stoke vil stige.

Jeg vælger så at ligge den ud da markedet står højest på Stoke, hvilket i mit hoved, giver klart mest mening.

Håber jeg du kan følge mig i!

• Svara
    • 05
      Fissan Poulsen
      den 26 december 2011 20:03

Hej Bosse,

Har lagt mærke til det, men først efter jeg lagde min egen analyse ud. Jeg kan sagtens forsvare min analyse sammenlignet med Originals, da markedet har ændret sig meget siden, hvilket du kan se på oddset.

Men hensyn til christianbc's og min egen analyse ved jeg ikke hvilken der kan først, men jeg synes da ikke det gør noget at der er 3 forskellige analyser på samme spil, så længe det ikke er tendenser til at kopiere hinanden.

For nogle dage siden så jeg faktisk to spil på Chelsea mod Tottenham, og gik selv ind og skrev en analyse på X'et, bare så du ikke tror, at jeg snyder :-)

Go' aften, og held og lykke med spillet hvis du følger!

• Svara
      • 06
        Bosse30
        den 26 december 2011 20:20

@ Fissan

Jeg vil starte med at sige, at jeg absolut ikke ville påstå at du lavede en kopi eller snyder på nogen måde, sådan skulle det slet ikke forstås - og tror heller ikke det blev forstået sådan. Ja der har været en oddsudvikling og I har alle 3 forskellig CV.

@ Parise

Ja en debat, der har været oppe og vende nogle gange, og har nok fået modsagt mig selv her, for jeg har egentlig altid ment, at Roman og Hagen skulle ha' lov til begge at smide samme spil op. Jeg har bare ikke stødt så ofte på problematikken ud over de 2, da det sjældent opstår synes jeg, men selvfølgelig er det samme problematik.

Masser og argumenter for og imod som du siger, og jeg er egentlig også lidt hip som hap, jeg studsede bare over 3 analyser på samme spil og blev grebet af spontan iver og måtte åbenbart bare skrive :) Jeg er et godt menneske alligevel - måske.

• Svara
      • 07
        Bosse30
        den 26 december 2011 20:26

@ bc

Kan godt følge dig.

• Svara