FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Stockport- Gateshead

• 01
    TheMadDane
    den 6 december 2011 15:23

Stacker stort her.

Stockport har før været i finansielle problemer, og den skulle vist være gået helt galt nu. Man kan blot kigge på stillingen hvor de i sidste kamp blev slagtet 7-0 af Grimsby. Derudover har man blot hentet 1 point i 5 kampe. Gateshead er heller ikke inde i en prangende form, men de skal have en sejr for at hænge med, og Stockport skulle angiveligt have mistet nogen spillere på det sidste.

Har læst meget af dette af en meget pålidelig kilde, og vil klart mene den holder værdi til 9units.

Jeg satser stærkt på infoen er korrekt, og smider stort.

Beklager for den korte analyse, kommer sandsynligvis mere senere men forventer stort oddsslash, så skal ud i tide

• Svara
    • 02
      Mason24
      den 6 december 2011 15:23

Hvor sikker er du på din kilde?
      Syns der mangler lidt mere info til at smide 9 units.

• Svara
      • 03
        TheMadDane
        den 6 december 2011 15:29

Jeg er forholdsvis sikker da jeg har fået info fra ham før, som har passet. Smid efter smag og behag. Godt odds ingen tvivl! Du kan jo altid bare smide de sædvanlige 4units :). Jeg lægger ud hvad der er værdi til.

• Svara
      • 04
        TheMadDane
        den 6 december 2011 15:31

Skulle gerne komme mere info senere.. Du kan evt vente med at smide til der.

• Svara
      • 05
        Mason24
        den 6 december 2011 15:34

Okay, venter lige på lidt mere info. Men held og lykke. ;-)

• Svara
    • 06
      eM-_-
      den 6 december 2011 17:09

Nordicbet har også 2.25 på dem.

• Svara
    • 07
      Tippo
      den 6 december 2011 17:12

Det er ikke længere væk end Stockports hjemmeside:

"TEAM NEWS
      James Gannon has a boost in the returns of Matt Glennon, Sean McConville and Jon Nolan to fitness, who are all likely to feature in the squad.

Carl Piergianni is still a few days short of fitness and is targetting the Stalybridge game for a return.

Gateshead are without a number of first teamers - striker Yemi Odubade (foot), left back Chris Carruthers (suspended) and midfielder Micky Cummins (knee)."

Som det kan ses har også Gateshead fravær.

http://www.stockportcounty.com/page/Preview/0,,10419,00.html

Måske du, TheMadDane, har hørt om spillere som ikke er med, men som klubben ikke oplyser?

• Svara
      • 08
        TheMadDane
        den 6 december 2011 17:15

Tippo, det har jeg selv læst :) Researcher selvfølgelig før jeg smider 9units afsted!. Og ja det skulle være nogen andre spillere, men fik stukket tippet i hovedet, og ville ud med det.. Har siden prøvet at få fat i ham, men kan desværre ikke! Syntes derfor man skal stacke lavt indtil jeg lige får fat på ham! Mangler derfor det gyldne info, som åbenbart skulle være tilstede.. Derfor vælger jeg dog at stole på ham da han sagde den var spilbar ned i 1,63.

• Svara
      • 09
        TheMadDane
        den 6 december 2011 22:45

Og den gik hjem :) Dejligt.

• Svara
      • 10
        Leandinho
        den 6 december 2011 23:00

Stockport skulle have stillet med eksakt samme hold som i seneste kamp. Oddset steg da også helt op til 2,40 op mod kick-off, men rart at se, at der i det mindste er nogen, der har skrubbet med sig.

• Svara
      • 11
        TheMadDane
        den 6 december 2011 23:03

Sidste kamp tabte man også 7-0.

Og Leandinho det manglede da vist bare. De første 10tips jeg havde herinde tror jeg at jeg ramte 1 eller sådan noget. Har aldrig oplevet en så dårlig betting periode de sidste 3måneder i mit forholdsvis korte betting tid på 4år :).

• Svara
      • 12
        TheMadDane
        den 6 december 2011 23:06

Som de sidste 3måneder*

• Svara