FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Stavanger-Frisk/Asker

• 01
    Milano3
    den 15 september 2011 14:55

Prøver et spill mot mitt lokale lag, da jeg ikke har noen som helst tro på Frisk i denne kampen. Før sesongen var de tippet som dumpekandidat, og de overpresterte kraftig da de vant 3-1 hjemme mot sterke Sparta i første kamp. Keeper Johansen spilte svært godt denne kampen. Har vært langt ned på tabellen i flere sesonger, og har dessuten mistet flere nøkkelspillere før årets sesong. De unge gutta bør få det tøft i flere kamper i årets sesong.

Stavanger er et av de beste lagene i serien, og slo Storhamar 4-2 borte i sin første kamp. Var det nest beste laget både i serie og sluttspill i fjor.

Oppgjør mellom disse i Stavanger forrige sesong: 7-1, 5-3, 4-0, 2-1, 6-1, 5-2. Dvs 6 seire, hvorav 4 med stor nok margin.

Jeg føler dessuten styrkeforholdet mellom disse lagene skal være enda større i fjor, og faren for undervurdering er nok mindre etter Frisks overraskende seier i første serierunde. Her kan det fort bli stygge sifre. Lykke til!

• Svara
  • 02
    JossVoss
    den 15 september 2011 14:57

hvad mener i om over 6 mål til odds 1.81 (pinny) ser i værdi ?

kan ikke finde postet spil til mere end 1.60 nu

• Svara
  • 03
    Milano3
    den 15 september 2011 15:11

Expekt har 1,65, og det er etter min mening greit verdi. På 1,6 er man nok i laveste laget.

Usikker på om jeg vil anbefale over-spill, har jo blitt endel målrike kamper disse lagene mellom, men selv er jeg mer på forskjellen mellom lagene enn at det nødvendigvis blir scoret mange mål.

• Svara
  • 04
    Milano3
    den 15 september 2011 15:12

...og beklager at jeg og mestr faktisk presterte å sende ut dette spillet samtidig. Det tyder vel ihvertfall på at vi er enige:)

• Svara
  • 05
    JossVoss
    den 15 september 2011 16:14

tak for hurtigt svar. har nappet den hos expekt. lykke til med spillet

• Svara