FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Stangspring (kvinder) - Vinder

• 01
    Roman Empire Specials
    den 8 september 2011 22:30

Isinbayeva floppede igen ved et mesterskab, da hun endte et godt stykke fra podiet i Daegu.

Isinbayeva er et godt stykke fra hendes bedste, og det hjælper ikke, at hun står over så mange højder. Det skyldes et eller andet sted en indstilling om, at hun vil vinde – og de sekundære placeringer intet betyder for hende. Bettingwise er det naturligvis en fordel, når man spiller mod hende, at hun står over de indledende højder – og træder så sent ind, da hun så er tvunget til at cleare tidligt eller simpelthen springe højest – da hun ikke har andre højder at falde tilbage på.

Det er et meget stærkt felt med hele eliten samlet. Isinbayeva skal springe op til sit bedste for at vinde her – og jeg kan ikke give hende i nærheden af 50 %.

Alternativt kan man spille Fabiana Murer over Isinbayeva H2H.

• Svara
  • 02
    tolle10
    den 8 september 2011 22:30

Godt set Roman :)
    Nu fik jeg dog spillet Murer over Isinbayeva og dette væddemål er voidet af pinnacle. De røg ud på samme højde, men Murer klarede 4.42 og den sprang Isinbayeva over.
    http://www.diamondleague-zurich.com/en/Results/Overview/Pole-Vault/
    Ifølge den officielle hjemmeside står det som uafgjort, men burde Murer ikke blive nummer 3, da hun har klaret flest højder? Eller tager jeg helt fejl. Det kan godt være at jeg misforstår den officielle resultat-liste.

• Svara
  • 03
    Roman Empire Specials
    den 8 september 2011 22:54

Hej tolle10!

Den er god nok - det er void. Det er den sidste højde, der tæller - og den klarede de begge i første forsøg.

• Svara
  • 04
    tolle10
    den 8 september 2011 23:44

Ah, okay - mange tak :)

• Svara