FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

St. Louis Rams - Cincinnati Bengals (props)

• 01
    Bosse30
    den 18 december 2011 14:46

Ladbrokes med over 90,5y @ 1,83. Bwin med over 90,5y @ 1,85.

Besynderlig udvikling på det her spil. Bet365 startede mig bekendt med ca. 50/50 på denne linje, men da der ingen nyheder er kommet som understøtter udviklingen, så må det betyde godt med spil på under. Det forstår jeg ikke, da Benson nu møder ligaens ubetinget dårligste rush defense.

Benson snitter 73,6 ypg og 4,0 ypc. I denne kamp forventer jeg, at han skal bruges en del og dermed får over 20 carries. Benson har mødt Browns (næstdårligste rush defense) 2 gange i år - her løb Benson for 121y og 106y.

Faremoment

Benson har også spillet dårlige kampe, så jeg prøver ikke at sminke stats. Han har også mødt flere hold, der ligger i den dårlige ende af ligaen hvad angår rush defense, og gået under linjen. Største faremoment her er, at kampen udvikler sig, så han ikke skal bruges til at kontrollere klokken og dermed ikke får 20 carries. Rams vil forsøge sammme taktik med at benytte deres RB så meget som muligt, det kan give Benson kortere tid på banen, hvis Rams får succes.

Konklusion

Se også anden analyse på kampen.

Kort fortalt giver jeg ikke så mange chancer til Rams her. Benson løb godt mod Texans i sidste uge, og de er #4 i rush defense. Her fik Benson 91y på 21 carries.

The Greek udbyder spil på flest 1st downs: Bengals -2 @ 1,83 er et godt spil.

Et spil på sejr til Bengals med spread kan også sagtens blive aktuelt. Her vil jeg anbefale at man sætter linjen lidt op de steder man kan det, da jeg ikke mener linjen -7 er den korrekte.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 18 december 2011 14:46

Ja så fik jeg lige læst Jørgen Bachs optakt igen. Vi er meget enige om denne kamp, og jeg ønskede egentlig ikke at lægge mig op ad hans spil så meget som det ligner her. Normalt holder jeg mig fra at anbefale spil på samme kampe som ham, men her glippede den altså pga. min super korttidshukommelse, der gjorde, at jeg glemte hans spil.

Til orientering fås Bengals -9,5 @ 2,20 hos Bet365. Umiddelbart et fint spil.

• Svara