FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

St. Louis Blues - Calgary Flames

• 01
    Aaes89
    den 10 oktober 2011 19:57

Skal åbenbart lige starte sæsonen ud med at buste to spil (same procedure as last year) og med udligninger i de sidste 10 minutter af hhv. Penguins og Rangers kampene, må det snart være på tide at det vender!

Calgary spillede egentlig en ganske fin kamp mod Penguins den anden aften. Hvis man ser bort fra de første 13 minutter af anden periode, så vandt Calgary faktisk kampen 3-1. Men den elendige start på anden periode gjorde altså, at man tabte 5-3. Nu tager man til St. Louis, hvor man sidste sæson vandt begge kampe man spillede i Scottrade Center, og faktisk vandt alle fire i serien. Calgary plejer at have rigtig godt styr på St. Louis, og jeg kan ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne tage sæsonens første sejr i aften.

St. Louis tabte til et amputeret Nashville hold, som stillede med hele fem rookies i start kæderne, og var langt fra imponerende. Det skal dog siges at Pekka Rinne stod en fantastisk kamp, og holdte 31 af 33 skud ude af kassen, men deres penalty kill var frygteligt. Dette tror jeg bliver en farlig kombination mod Flames Power Play units. Derudover fik man backen Carlo Colaiacovo, hvilket betyder at man starter Kent Huskins i 2. kæden istedet for.

Bookies ligger for meget vægt på St. Louis' fine hjemmestatistik fra sidste år, og Calgarys usle udebanestatistik. Den her kamp er helt lige i mine øjne, markedet ved heller ikke helt hvor det skal ligge, nogle startede ud i 2,60-2,70 lejdet og regulerede op til 2,90ish, mens andre startede ud i 3 og har nu reguleret ned til 2,6-2,7.

Og til sidst, selvom jeg ikke plejer at ligge for meget i det her i starten af sæsonen, stats på de to goalies fra dailyfaceoff.com:
    "Kipper has dominated the St. Louis Blues over 27 career appearances, posting a 19-5-0-2 record with a 1.94 GAA, .926 SV% and three shutouts"

"Halak is 1-4-0 with a 3.02 goals-against average and .905 save percentage in five career games against the Flames."

40-20-40

Kom så med lidt 3. periode skrub!

• Svara
  • 02
    Aaes89
    den 10 oktober 2011 19:57

Flames starter Henrik Karlsson på mål istedet for Kiprusoff (der ellers var blevet confirmed som starter), det piller et par procenter af CV, men stadig god værdi imo.

Karlsson er en middelmådig keeper, som faktisk stod respektabelt sidste sæson, dog kun i 17 kampe.

• Svara