FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Sri Lanka - Australien (T20)

• 01
    Roman Empire Specials
    den 8 augusti 2011 18:00

Sri Lanka vandt meget overlegent den første T20 mellem holdene i lørdags - hvor de var niveauer bedre i alle spillets facetter.

Australien er ikke særlig gode i dette format - og havde oprindeligt svært ved at tage T20 seriøst, og det har deres resultater afspejlet.

Sri Lanka dragede fuld udbytte af hjemmebanefordelen og deres kendskab til bane samt forhold.

Jeg kan undre mig over, at odds stadig er i samme leje som sidst - måske pga. mange australske indskud på Australien i det cricketgale land. Argumenterne for spillet er meget lig de samme som sidst - og findes i spillet fra i lørdags.

Allerede pæn volumen på Betfair med 70000 kr til salg til dette odds.

• Svara
    • 02
      KingFed
      den 8 augusti 2011 18:00

Hvor er de her cricket-markeder bare psykopatagtige live....Australien 1,10 - men wupti Sri Lanke 1,39...jeg fatter ingenting af spillet/regler, men hold da op, hvor har jeg set flere vilde sving på disse markeder...skal man trade blindt...?;)

• Svara
    • 03
      Roman Empire Specials
      den 9 augusti 2011 00:11

Der er rigtig fine muligheder for trading i cricket - men man skal have øje for, hvilket format af spillet, der er tale om.

Test-cricket: Spilles over 5 dage, hvor der er minimum 90 overs pr. dag (540 kast). Sker der store oddsskred her - så er der tale om reelle justeringer i forhold til kampens udvikling.

ODI: Spilles over 1 dag - max 50 overs pr. hold (300 kast). Tradingmulighederne er bedst i den første inning - næsten uanset hvad der sker i denne er der meget gode muligheder for swings før eller siden og man vil stort set altid som minimum kunne safe.

T20: Spilles over 1 dag - max 20 overs pr. hold (120 kast). Det er slaraffenland for trading - og der bliver omsat vanvittige beløb. Et enkelt kast kan ændre oddsene radikalt og odds justeres hele tiden, da det er et komprimeret format, og der vil opstå rigtig mange swings. Oddsmæssigt vurderes holdene meget jævnbyrdige i dette format, da marginaler og tilfældigheder har større indflydelse end de andre formater - det afspejler sig bare ikke i de drastiske oddsmæssige swings i livebetting hele kampen igennem. Med de mange swings begge veje på trods af jævnbyrdigheden vil man ikke løbe nogen særlig stor risiko ved at trade.

• Svara