FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Spydkast - VM Vinder

• 01
    Roman Empire Specials
    den 27 juli 2011 17:12

Der er ca. 1 måneds tid til VM i atletik løber af staben – og det bliver med en norsk kæmpefavorit i spydkast.

Andreas Thorkildsen startede sæsonen sløvt pga. skadesproblemer – og var langt under par i Doha i sæsonåbningen – det var bedre i Shanghai, hvor han dog stadig tabte med 21 cm til Pitkämäki, der har meget store skadesproblemer.

Thorkildsen tog en pause – selvom det kostede ham Bislett, og er kommet forrygende tilbage. Fin konkurrence i Kourtane, som han vandt suverænt – og siden magtdemonstrationer i Lausanne og senest under knap så gode forhold i Birmingham, hvor han benyttede lejligheden til at sætte WL.

Thorkildsen har vundet alt de seneste år. OL 2008, VM 2009, EM 2010, Continental Cup 2010 – ingen tvivl om, han er langt foran sine konkurrenter.

Senest i Birmingham gav han odds 1.10-1.12 mod sin nærmeste konkurrent De Zordo, der blev nr.2 ved EM sidste år – det siger, hvis ikke alt, en del.

Man får ikke i nærheden af 2 gange pengene på Thorkildsen, når VM først er i gang – derfor snupper vi den allerede. Det bliver blot bedre af, at det er pengene tilbage, hvis han ikke stiller til start.

Spillet kunne sagtens trække flere units baseret på værdien - men limits er aldrig de bedste hos Betsafe.

• Svara
  • 02
    Bollerup
    den 27 juli 2011 17:12

Hej Roman

Jeg efterlyste for noget tid siden statistik for de forskellige sportsgrene, du excellerer i her på SpilXperten. Altså separat statistik for både håndbold, atletik, cricket, badminton etc.

Du svarede, at du ville komme med en sådan statistik efter at have været på ferie. Er du kommet hjem fra ferie? :)

• Svara
  • 03
    Roman Empire Specials
    den 27 juli 2011 17:31

Hej Bollerup!

Du får lige samme svar som sidst.

"Jeps, det kan jeg godt gøre - men det bliver ikke lige foreløbigt, da jeg snart går på ferie og rammer en større eksamen engang i august. Slutningen af august vil jeg se på det - så skal du få TBP for de forskellige sportsgrene og forskellige spiltyper." :-)

Når eksamen og klinikophold er afsluttet i slutningen af august. Formentligt i dagene efter VM i atletik - som starter om præcis en måneds tid.

• Svara
  • 04
    Bollerup
    den 27 juli 2011 21:52

Hej Roman

Tak for svar. Hvis du også skrev august sidste gang, så tilgiv min forglemmelse:)

God ferie og god eksamen,

• Svara
  • 05
    Roman Empire Specials
    den 28 juli 2011 08:45

Yes - det skrev jeg også sidste gang, og bare rolig - jeg har ikke glemt det :-)

God ferie til dig også!

• Svara
  • 06
    Roman Empire Specials
    den 5 september 2011 22:29

Jeg har ikke glemt dig, Bollerup :-)

Har rygende travlt for tiden - og VM i atletik blev mere hektisk, end jeg havde regnet med. Jeg er i gang med at føre stats på det hele og sortere det - men det tager lidt tid med så mange spil. Tager det i mindre bider - indenfor 10 dage regner jeg med at have det på plads.

• Svara