FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Sportingbet spil

• 01
    Original
    den 6 februari 2012 18:18

Spillet findes: Fodbold, helt ned i bunden, Sportingbet Global Specials - Soccer, Man United - Penalty Special.

Manchester United har hidtil i denne sæson fået tildelt 6 Premier League straffe i 24 kampe. Det vil svarer til et snit hvor de får straffe hver fjerde kamp. Der er 14 kampe tilbage, så der er god grund til minimum 3 mere.

Dommeren Howard Webb plejer at give United nogle tynde straffe, og han er udskældt i pressen for at være United "fan" - Hvorvidt dette er sandt ved jeg ikke, men synes værdien er her.

• Svara
    • 02
      werder77
      den 6 februari 2012 18:35

Har lagt et spil op på dette allerede faktisk.

• Svara
      • 03
        Original
        den 6 februari 2012 19:05

Hej,

Hvornår lagde du det op? Er næsten sikker på det ikke var oppe da jeg smed det her i forummet?

• Svara
      • 04
        werder77
        den 6 februari 2012 19:13

Ved 16 tiden eller halv fem mener jeg. Under bruger tips nederst.

• Svara
      • 05
        Original
        den 6 februari 2012 19:18

Arh okay, så havde vi spottet det samtidig :-) Nettet røg dog lige en 30 minutter herhjemme :-)

Så længe vi er enige!

• Svara
      • 06
        Leandinho
        den 6 februari 2012 19:34

Nu skal Howard Webb jo ikke dømme resten af Uniteds kampe denne sæson, og derudover er det ikke "pressen" der udskriger ham til at være United-fan, snarere forsmåede Chelsea- og Liverpool-fans, hvis misundelse over Uniteds succes ender ud i postulater som, at "Webb er United-fan" m.m.

Til sammenligning har Milan fået flest straffespark i Serie A, Bayern flest straffespark i Tyskland og Real flest straffespark i Spanien. Førerholdene får sjovt nok flere straffespark end de øvrige hold, fordi de oftest har de farligste angribere, der oftere må stoppes med ulovlige midler.

Spillet i sig selv har jeg ikke nogen større holdning til, udover, at jeg er enig i værdien ved første intuition.

• Svara
      • 07
        Original
        den 6 februari 2012 19:46

Nu er det jo pressen der trykker folks meninger, jeg er da godt klar over det ikke er medarbejderne på diverse blade som har disse meninger om pressen, men alligevel.

Desuden har jeg på ingen måde postuleret, at Webb skal dømme resten af deres kampe, så ved ikke hvor du får den fra?

• Svara
      • 08
        Original
        den 6 februari 2012 20:46

Capello to be England Manager at Euro 2012 Nej til odds 7,00

"Fabio Capello kan have brudt sin kontrakt med sin kritik af det engelske fodboldforbund.
        Den engelske landstræner, Fabio Capello, er ikke tilfreds med det engelske fodboldforbunds beslutning om at fratage John Terry anførerbindet, men med sine kritiske kommentarer kan han have overtrådt sin kontrakt, siger tidligere administrerende direktør i FA, David Davies.

Capello sagde til italiensk TV, at han var "fuldstændig uenig" i FA's beslutning, og det er ikke en kommentar, der falder i god jord hos fodboldforbundet.

- Det tages meget seriøst af FA, fordi det kan være Fabio Capello har brudt sin kontrakt, siger Davies ifølge Sky Sports og uddyber:

- En kontrakt kan være blevet overtrådt, men der er stærkt lederskab i FA i form af David Bernstein. I sidste uge var han ikke sen til at gøre noget ved situationen, og det er han nok heller ikke denne gang.

Formanden for det engelske fodboldforbund, David Bernstein, har nu indkaldt Fabio Capello til et møde om sagen."

• Svara
      • 09
        Leandinho
        den 6 februari 2012 23:34

"Dommeren Howard Webb plejer at give United nogle tynde straffe, og han er udskældt i pressen for at være United "fan" - Hvorvidt dette er sandt ved jeg ikke, men synes værdien er her"

Det må jeg nødvendigvis tolke som, at du bruger i din CV, selvom du ikke ved, om Webb overhovedet bliver påsat United-kampe. Derfor et lidt ligegyldigt faktum, ligesom det, at han "skulle være United-fan" er på linje med at sige, at Claus Bo altid dømmer til fordel for FCK eller andre fuldstændigt-ude-i-hampen-postulater.

• Svara
    • 10
      Original
      den 6 februari 2012 18:19

Spillet er selvfølgelig: How Many More Prem League Pens Will United Get This Season over 2,5 til odds 2,40

• Svara
      • 11
        Original
        den 6 februari 2012 18:21

Fernando Torres - Next League Goal (Must Feature vs Everton otherwise all bets are void)

Not to score another League goal odds 13.00.

• Svara
      • 12
        werder77
        den 7 februari 2012 14:58

vedr. Torres bettet: har lavet en CV på Torres scoring i alle 5 kampe, og også kommet frem til at odds 13 på ingen mål er gigant value, nu blev den så sat ned til 11 lige efter jeg fik spillet den, men imo er den spilbar helt ned til odds 6. jeg valgte så at kombinere med udfaldet "stoke" til odds 11, som også gav en fin betvalue iflg. min cv-beregning.

• Svara