FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Spilbare odds fra US Open

• 01
    Sutsko
    den 29 augusti 2011 17:24

Der er rigtig mange spil fra us open på både spilxperten og spelunivers. Det er rigtig fedt. Lad os se om vi kan få lidt diskusioner i forum også.

Jeg har spillet 3 spil i dag.

Jaziri som omtalt i tråden nedenfor.

Desuden er jeg enig med bajan i kamke over 28 partier. Tyskeren er ikke en spiller man bare lige kører over.

Jeg er også med Bajan i Yani over Tomic til odds 4. Mener Tomic får for meget kredit for sin flotte Wimbledon præstation. Yani er et skud værd fra 3.5 og opefter.

Mvh.

Sutsko

• Svara