FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Spartak Moskva - FCK

• 01
    Burak26
    den 7 februari 2012 18:31

Er normalt ikke typen der spiller på venskabskampe, men synes nu alligevel den er værd at prøve den her.

Finalen i træningsturneringen Copa del Sol, hvor russiske Moskva møder de danske mestre FCK.

Den russiske liga er lige pt. i pause, hvor der i marts starter play-off. Her skal Spartak Moskva så kæmpe med om mesterskabet. Holdet har gode kvalitets-spillere som McGeady, Welliton, de Zeeuw og Emenike. Spartak Moskva startede turneringen dårligt, men fik dog hevet en 3-0 sejr over Molde i deres sidste kamp, som fik dem i finalen.

FCK behøves jeg jo ikke at beskrive nærmere, da alle nok kender dem.

Det der gør at jeg i denne kamp så vil prøve en Spartak Moskva sejr er dette:

http://front.xstream.dk/fck/resources/swf/?id=370

FCK's træner Carsten V. Jensen udtaler at man sparer nogle af de normale faste spillere, blandt andet Bolanos, Claudemir, N'Doye og i stedet prøver med en del reservespillere. Disse reservespillere vil så selvfølgelig prøve at bevise noget overfor træneren, men jeg tror sgu alligevel at det er en svækkelse for FCK holdet.
    Desværre kan jeg så ikke sige så meget om hvordan Spartak Moskva stiller, men de bør efter min mening ligemeget hvad godt kunne hamle op med et halvt FCK-reservehold.

Til odds 2,55 skal den i hvert fald prøves, dog bliver det kun for 1 unit.

• Svara
  • 02
    Burak26
    den 7 februari 2012 18:31

Faldet til 2,35 hos Unibet.

• Svara