FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Spanien - Rusland

• 01
    Roman Empire Specials
    den 20 januari 2012 16:02

Spanien skal rejse sig efter skuffelsen mod Ungarn, hvor de smed 1 unødvendigt point i slutfasen.

Ungarns point mod Spanien er en streg i regningen for Rusland - det kræver nu point for at gå videre - og det er ikke en gang garanti for videre deltagelse, da Ungarn spiller senere på aftenen.

Jeg tror, man vil se et modløst russisk hold - hvis sejren er udenfor rækkevidde. Mod Frankrig kæmpede de heroisk, da hvert mål talte - det er ikke tilfældet her, hvis de ikke kan få point - derfor kan det gå hurtigt i sidste del af kampen - særligt mod et hold med Spaniens kolossale bredde.

• Svara
    • 02
      jjensen
      den 20 januari 2012 16:02

Som dansker hos Unibet får jeg ikke lov at spille linien -2.5, men kun -3.5.

Hvad er din vurdering får -3.5?

Mange hilsener
      John

• Svara
      • 03
        Roman Empire Specials
        den 20 januari 2012 16:19

Jeg er selv dansker - og jeg fik fint lov til at spille -2.5 til odds 1.77. Det er en anden sag, at de har justeret linien.

Jo, jeg synes, at -3,5 er fint - men der kan du få langt bedre odds andre steder end Unibet. Livebetting er bestemt også en mulighed, hvis man tror på russisk sammensmeltning.

• Svara
      • 04
        jjensen
        den 20 januari 2012 16:27

Tak for svar :)

Unibet.com har de -2.5, men mit login linker mig automatisk over på Unibet.dk her har man p.t. kun -3.5

• Svara
    • 05
      jjensen
      den 20 januari 2012 16:29

Edit, nu er unibet.com også ændret til -3.5

• Svara
      • 06
        Roman Empire
        den 20 januari 2012 16:43

Ok - det virker faktisk lidt mærkeligt. Kan se, jeg selv er logget ind på unibet.com - og ikke redirected til .dk. Det må jeg lige være opmærksom på, hvis der udbydes forskellige linier/odds på de 2 versioner af hjemmesiden.

• Svara
      • 07
        jjensen
        den 20 januari 2012 16:52

Nordicbet har asian -3 til 1.90, den er jeg hoppet på :)

• Svara
      • 08
        Bech7
        den 20 januari 2012 18:58

Tror i Rusland går helt ned nu?? Bet365 med odds 4,5 for -9,5

• Svara
    • 09
      Dagoberto
      den 20 januari 2012 19:54

Puha - det var godt lige på et hængende hår ------:-j

Off topic - Svensk Allsvenskan hockey er simpelthen ikke til at blive klog - jeg gir op

• Svara
      • 10
        apekatt66
        den 20 januari 2012 20:02

Med vadå menar du? Mitt första inlägg här :)

• Svara
      • 11
        Dagoberto
        den 20 januari 2012 20:05

Hej - jeg har forsøgt at blive klog på Allsvenskan - min svigerfar bor i Leksand - kigger statistik, form osv, men jeg kan simpelthen ikke ramme- i kväll har jeg Oskarshamn til at vinde hjemme imod Rögle, men de er bagud med 3 i anden periode

• Svara
      • 12
        apekatt66
        den 20 januari 2012 20:19

Allsvenskan är en grymt bra och jämn serie där arbetsinsatsen betyder väldigt mycket(se bara på Malmö som har 10 gånger så hög lönebudget som en del av lagen i AS). Har en kusin(fetter) som spelar i Bofors...vilka just förlora mot IKO förra omgången...

I både allsvenskan och svensk div1 så ligger nästan alltid värdet på dogen.

Ps: Grymt bra forum ni har här :) Kan skrive norsk hvis dere ikke skjönner min svensk :)

• Svara
      • 13
        Dagoberto
        den 20 januari 2012 20:35

Svensk er bra. Og velkommen til, jeg er selv ret ny og finder stor nytte i dette forum.

Du burde skrive nogle tips på allsvenskan hvis du har god indsigt :-) kunne være interresant :-)

• Svara