FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Southampton-Blackpool

• 01
    TheMadDane
    den 10 december 2011 13:29

Southampton tager hjemme på St.Marys imod Blackpool, og det bør vise sig at blive en svær opgave for Blackpool. Fordi netop St.Marys er noget af et fort, for Southampton som har vundet 21 (!) kampe i træk, hjemme på St.Marys og nummer 22 burde komme her mod et Blackpool hold, som blot har hentet 2 ud af 10 mulige sejre på udebane.

Hvis oprykning, skal være et tema for Southampton, skal man forsætte sin stærke hjemmebaneform, da udebanen bestemt ikke er prangende med blot 3 sejre i 10 forsøg.

Kan ikke se hvordan et dårligt udebane hold fra Blackpool, skal være nogen trussel imod Southampton på hjemmebane, og 2,65 på at de vinder med 2 virker som for meget! 4 units sendt afsted!

• Svara
  • 02
    TheMadDane
    den 10 december 2011 13:29

Skal selvfølgelig tilføjes at sejren er med minimum 2 mål, som jeg glemte at skrive ind i "tip"

• Svara
  • 03
    TheMadDane
    den 10 december 2011 14:56

Ej men for fanden da! Håber satme der er nogen der ser stream på denne kamp! For det var godt nok et drop der vil noget! Han får bolden i hænderne, og taber den så, så den triller stille ind i mål.... Ja så er det satme ikke let at vinde!

• Svara
  • 04
    Leandinho
    den 10 december 2011 15:20

Justice for Taibi!!! (Uniteds berygtede reservekeeper lavede den ikke een, men TO gange mod Southampton dengang jeg var en lille dreng)

• Svara
  • 05
    TheMadDane
    den 10 december 2011 15:36

Haha x). Ja, sådan noget er satme irriterende.. Sådan noget sker jo i 1/1000 kampe, og at det så skulle være min kamp, er jo bare typisk...

• Svara