FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

SønderjyskE - AaB

• 01
    Snablen
    den 22 augusti 2011 15:56

Jeg ville have smilet en smule, hvis over 2.5 mål skulle have været jævn stor favorit mellem SønderjyskE og AaB før sæsonen.
    Ikke desto mindre er det hvad realiteten er lige nu.

AaB er kommet rigtig godt fra land, og har været indblandet i en del målrige opgør.
    Hjemmebanen har været en fæstning indtil videre, og på udebane har man hentet point i Brøndby og Horsens.

Jeg er dog sikker på, at Kent Nielsen på trods af de flotte resultater, har en del bekymringer omkring defensiven. Han er træneren der hellere vel køre en kontrolleret 1-0 sejr hjem, end en 4-3 ditto hvor der sker for mange uforudsete ting.
    Kampen mandag kunne meget vel gå hen og blive en af de mere kontrolleret af slagsen.
    SønderjyskE er nemlig kendt for den meget strenge defensiv, hvor det at være ikke-boldbesiddende, nødvendigvis ikke er en ulempe.
    Desuden er det generelt svært at spille i det Sønderjyske, hvorfor jeg også tror, at Kent Nielsen vil stille sig tilfreds med det ene point.

Med til AaB's succeshistorie hører det også, at holdet har sparket stort set alle chancer ind i sæsonen første 5 kampe - dette kan naturligvis ikke blive ved.

AaB har spillet 4 ud af det første 5 kampe over 2.5 mål, mens Sønderjyske har spillet 2 ud af 5 over.

Historisk set har de 2 hold også spillet målfattige kampe de sidste par år.
    Ser man bort fra sidste kamp der endte 1-2 i SE's favør, skal vi otte kampe tilbage før at finde sidste "over-kamp" mellem de to hold.

Rasmus Wurtz ser ud til at være tilbage for AaB - senest med indhoppet mod OB og et par kampe på reserveholdet - og starter han inde, vil det være en klar styrkelse af dette bet.
    Bøgelund er stadig ikke klar.

Tommy Bechmann er definitivt ude for SE mens Anders Østli er tvivlsom - bliver han klar til kampen er dette også en styrkelse.

På trods af AaB's målrige start, synes jeg stadig oddset er for højt.
    Sønderjyske er af alle hold i Superligaen det klart mest defensive, og den indbyrdes historik taler også "underens" vej. At Kent Nielsen ligeledes vægter det defensive over det offensive, gør blot oddset endnu mere attraktivt.

Flere bookmakere i samme leje.

• Svara
  • 02
    FrederikLarsen
    den 22 augusti 2011 15:56

Helt enig i din analyse! Synes det er et rigtig godt odds til de 2 hold og en "kedelig" mandagskamp :)

• Svara