FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

SønderjyskE - AG København

• 01
    Original
    den 5 oktober 2011 16:12

Denne linje var oppe i -9,5, men blandt andet fordi, at trænerne er stoppet i AG København, så er linjen faldet rimelig meget.

Argumenter for spillet:

1) AG Købehavn er klasser bedre end Sønderjyske.

2) SønderjyskE er oprykkere og har overpræsteret utrolig meget.

3) Ganske vidst har Klavs Bruun Jørgensen og Søren Herskind valgt at stoppe i protest fordi de ikke fik forlænget deres kontrakt, men de har en Magnus Andersson som kan overtage.

Det kan have både en negativ effekt på holdet at trænerne er stoppet, men også en utrolig chok effekt. Linjen er for lav

• Svara
    • 02
      Krille
      den 5 oktober 2011 16:12

Hej.
      Jeg synes nu linien lyder meget fornuftig. Har ikke fulgt med hvor meget den har flyttet sig, men ved +9,5 ville jeg have spillet sønderjyske, og synes ikke der er værdi i retning AG. Det er svært at gisne om hvad motivation, trænerafgang og kampprogram (CHL) betyder. Men jeg synes der er lidt flere argumenter for AG kører den hjem i fornuftig armslængde - 6-8 mål ligesom de gjorde i weekenden. Beograd havde næsten lagt sig ned i starten af anden halvleg, og hvis AG ville kunne de have rykket dem over. Sønderjyske ligger sig helt sikkert ikke ned, i en måske fyldt hal. AG kan potentielt godt smadre dem med 15+ mål, men...

Jeg håber på en seværdig og tempofyldt (som sønderjyderne har vist de kan) kamp hvor ingen af holdene har alt for meget på spil. Jeg har et spil på over'en (f.eks. over 57, betsafe.)

Kommenter gerne.

Mvh.

• Svara
      • 03
        Sutsko
        den 5 oktober 2011 18:04

Meget enig i din analyse Krille.

Utrolig svær kamp, hvor linjen på 7-8 stykker virker rigtig ramt.

Hvis AG vil eller rettere skulle kunne de nemt vinde med 10, men mon ikke der bliver skiftet en del med det hårde program der er i vente forude.

Mvh.

Sutsko

NB: Tillykke med de flotte resultater Original. Det er et flot comeback må man sige!

• Svara
      • 04
        Original
        den 5 oktober 2011 18:27

Hej Krille og Sutsko,

Tak for feedback. Det er en svær kamp. Om SønderjyskE fortsætter det utrolig flotte spil eller er på jorden igen er svært at sige. Magnus Andersson som overtager AG København. Han har trænet FCK med succes, så jeg mener bestemt det er en kompetent erstatning og ikke en fra bestyrelsen som tager over :-)

Men som spillerne nævnte i Nyhederne her før, så har det ingen påvirkning på de sportslige forventninger, og det havde jeg heller ikke regnet med.

Mange tak for de pæne ord, det tegner rigtig godt for mig herinde. Håber jeg fortsætter med at imponere.

• Svara
      • 05
        Original
        den 5 oktober 2011 18:35

I øvrigt kan der følges med på liveopdateringer på AG's facebook side: http://www.facebook.com/AGKBH?sk=wall

Jeg har problemer med Clientware som de fleste nok bruger herinde. Hver gang jeg trykker på filen så sker der intet.

• Svara
    • 06
      sprite06
      den 5 oktober 2011 18:49

Nu vil jeg skrive hvad 80% tænker. Original du har haft et flot hot streak, og er nu kommet i plus - men jeg tror desværre ikke du har imponeret nogen (måske Tage Lægaard). Det er facts og kan man jo ikke argumentere imod. Men hvis du tror du kan slå markedet på tennis, håndbold og fodbold, og i 17 forskellige ligaer, må du simpelthen tro om igen. Det er ikke muligt og i det lange løb vil du ende i underskud.

Dine analyser er for tynde, du opsummer ofte bare viden som alle har - også bookmakerne!! Find ét område/sport, læs op, se kampe og gør dig overvejelser, så vil du måske kunne slå markedet på det ene område.

• Svara
      • 07
        sprite06
        den 5 oktober 2011 18:50

Det er facts at du er i plus og kan man jo ikke argumentere imod, skulle der have stået.

• Svara
      • 08
        Original
        den 5 oktober 2011 18:56

Hej Sprite,

Det er selvfølgelig din mening, og jeg respektere den 100% Jeg mener dog ikke selv at det bare er en hot streak. Det håber jeg ihvertfald ikke. Vi må se om jeg kan blive ved med at levere de flotte resultater.

• Svara