FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Slovan Bratislava - Salzburg

• 01
    christianbc
    den 14 december 2011 16:44

Štadión Pasienky danner rammen om det sidste opgør i gruppe F. Her tager 1969 finalisterne fra Slovan Bratislava i mod Salzburg.

Bratislava har intet at spille for i denne kamp.

Samtidig har Salzburg chancen for at lave en mindre sensation, hvor man kan sende PSG ud i den europæiske kulde.

Det første opgør vandt Salzburg med overbevisende 3-0, og østrigerne har leveret en fornem indsats i denne turnering. Det er lykkes at hente 7 point sammen.

Kravet for Salzburg er en sejr. PSG møder Bilbao, som allerede i sidste runde sikrede sig første pladsen.
    Så der er formenligt ingen hjælp at hente.

Salzburg er et bedre mandskab og de har alt at spille for.
    Det eneste der taler i mod dette spil er at det foregår i det mørke Slovakiet.

• Svara
  • 02
    KayCee
    den 14 december 2011 16:44

Enig i tippet!

Derudover er den slovakiske liga gået på winter break den 26. november, og taget i mente at Bratislava ingenting har at spille for tror jeg helt sikkert på Salzburg sejr!

• Svara
  • 03
    Oddser
    den 14 december 2011 19:18

Havde også regnet med Salzburg ville vinde, men de er bagud 2-0 efter 6 min.

• Svara
    • 04
      christianbc
      den 14 december 2011 19:22

2-1 efter 20.

• Svara
    • 05
      WoodmanWoody
      den 14 december 2011 19:22

Har fulgt nogle af dine andre tips Christianbc og må rose dig for dine flotte præstationer, jeg var dog ikke enig i værdien her og har ikke placeret noget bet, dog kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle ser denne kamp og har nogen mening? og om man måske skulle gå ind live på Salzburg nu :)?

WW.

• Svara
      • 06
        christianbc
        den 14 december 2011 19:24

Ser den desværre ikke.. Men skulle man have gjort.. 2-2 allerede..

• Svara
      • 07
        Oddser
        den 14 december 2011 19:28

Fedt at de er oppe på 2-2 allerede.

Her er link til live stream af kampen

http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=135081&part=sports

• Svara
      • 08
        Oddser
        den 14 december 2011 20:13

3-2 til Salszburg. Genialt