FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Slovakiet - Topscorer (EM)

• 01
    Roman Empire Specials
    den 11 januari 2012 19:05

Et mærkeligt odds fra Nordicbet.

Martin Stranovsky er eneste verdensklassespiller hos Slovakiet. Reale Ademar-fløjen har sikret sig en kontrakt hos Barcelona - mens både AG København og THW Kiel også har været ude efter ham.

Stranovsky har en stor fysik - løber hurtigt - godt håndled og kan alt hvad en moderne fløj kan med fløjkryds og indløb.

Martin Stranovsky har altid været en målmaskine - på klubhold og landshold - i hjemlig turnering og internationale kampe.

Stranovsky er sikkert førstevalg på straffekast.

Holder ham som klar favorit som slovakisk topscorer - de opererer med en del indspil til Petro på stregen, som bør kaste en del straffekast af sig.

• Svara
    • 02
      trosor
      den 11 januari 2012 19:05

Hold da k***, det er jo et vildt spil, så vidt jeg kan se er der vel stadig værdi i odds 3 hos nordic som jeg ser det?
      Muligvis et af de bedste spil jeg har set herinde..
      Han har jo vist sig ufattelig giftig på Ademar's hold og mon ikke han ka tage det med her, rigtig flot spil!

• Svara
    • 03
      Fredin
      den 15 januari 2012 12:58

Jeg er fuldt ud enig... Mener at Roman Empire har fundet årets spil. Surt at man ikke var hurtigt nok ude. Godt fundet, og det overrasker mig meget at Roman Empire ikke sender flere units efter den??

Tillykke med oddset :)

• Svara
      • 04
        WoodmanWoody
        den 15 januari 2012 13:05

Utrolig flot spil af Roman Empire her ingen tvivl om det!!

Jeg stod i den situation da jeg fik bibbet spillet ind på mobilen skyndte jeg mig ind på nordicbet, jeg fandt spillet og skulle til at spille da jeg så så jeg ingen penge havde på kontoen, så skyndte jeg mig naturligvis at indsætte nogle penge og efter de var kommet ind var oddset fjernet :'( Det tog satme heller ikke særlig lang tid for dem at få det fjernet :D ..

Men held og lykke med det da :)

• Svara
        • 05
          Roman Empire Specials
          den 15 januari 2012 13:55

Den har blot fået 2 units pga. lav limit og som WoodmanWoody nævner, så står oddset ikke længe. Realistisk set er det nok en håndfuld spillere, der når at følge sådan et spil til det odds. Oddset er vel blevet sænket 5-6 gange til nuværende leje. Værdien er til 10 units, synes jeg - som angivet i parentes :-)

• Svara
        • 06
          Fredin
          den 16 januari 2012 12:09

Fik bippet spillet ind på mobilen?? Hvordan fungerer det?

• Svara