FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Skofterud - Jacobsen

• 01
    mestr
    den 18 november 2011 17:31

Langrenn - 10km fri-teknikk kvinner: Skofterud - Jacobsen

Skofterud @ 2.03 - Betsson (3 units)

Vurdering: 55%

Skofterud har hatt sin beste treningssommer på lenge. Testene har vært oppløftende. Starter ofte godt i starten av hver sesong. 5 og 6 de to siste årene, andreplass tilbake i 2007. Jacobsen hadde fullt fokus på ski forrige sesong, i år studerer hun ved siden av igjen. Har hatt noen små sykdomsperioder, i tillegg så har hun på grunn av studier ikke fått vært med på alt av samlinger med landslaget. Tror nok ikke formen hennes er den aller beste så tidlig på sesongen. I tillegg gås det i fri-teknikk på Sjusjøen, Astrid hadde nok foretrukket klassisk. Skofterud skal være favoritt, tipper en tid rundt 10-20 sekunder foran Jacobsen.

• Svara
  • 02
    Zenter
    den 18 november 2011 17:31

@mestr

Dejligt, at vintersporten er tilbage :)

Kan du for os, der ikke har det samme indblik i deltagernes form, evt. komme med bud på andre match-up?

Odds ændres hurtigt. Hvordan med Skofterud mod Marthe Kristoffersen?

I din anden duel, hvordan der med Legkov mod Manificat - eller PP Cottrer mod Maxim Vylegzhanin

• Svara
    • 03
      mestr
      den 18 november 2011 17:51

Hei Zenter.

Det har vært snøproblemer i hele Skandinavia, så det har kun blitt gått nasjonale renn i Finland og Sverige til nå. Derfor er det vanskelig å si noe om formen til de fleste av utøverne. De norske har trent mye på rulleski, men den siste uka så har man fått snø under skiene. Tyskerne har gått lite på snø, spørs om de nok kan få det vanskelig denne helga.

Skofterud - Kristoffersen:
      Kristoffersen har tatt i bruk mental trener (samme som Bjørgen bruker) og mener hun har hatt store fremskritt på den mentale biten. Hun slet mye i fjor, men har et voldsomt potensiale. Løypene bør passe henne godt. Har levert jevnt med Skofterud tidligere sesonger, bør være ganske jevne i morgen også. Kristoffersen skal nok ha noen prosenter ekstra, Pinnacles 2.24 på Skofterud er nærmest. Ikke nok til at jeg spiller.

Legkov - Manificat/Vylegzhanin - Piller Cottrer

Legkov har jeg kun fått treningsrapporter fra, han har ikke gått noe testløp. Spillet på han mot Vylegzhanin bygger mye på sistnevntes varierende resultater i fri-teknikk, sammen med at løypene på Sjusjøen skal passe Legkov godt. Manificat har slitt med mye skader i sommer, men vant overbevisende i Bruksvallarna i Sverige sist. Legkov som knapp favoritt. Legkov kan kjøpes over Manificat @ 2.00 Pinnacle (53%). Piller Cottrer har jeg ingen info om form på, så der står jeg over.

Kan ta med noen spill hos Pinnacle (kommer ikke til å anbefale noe fast derifra, odds endres hurtig):

- Ingemarsdotter over Barthelemy @ 1.98 (53%)
      - Bjørgen over Kowalczyk @ 1.216 (85%)

• Svara
    • 04
      Herba
      den 18 november 2011 17:40

Jeg har en anden forespørgsel, tror vi er mange der ikke kan sætte spil hos Betsson, så er det muligt at skrive hvor de ellers har match-uppen?

• Svara
      • 05
        mestr
        den 18 november 2011 17:54

Hei Herba.

Jeg er i den situasjon at jeg ikke kan sette spill noen steder, så aner ikke hva limits er nå for tiden. Derfor vil det komme spill fra alle "kjente" bookmakere med odds på vintersport. Der hvor det finnes andre bookmakere med odds, eller alternative spill skal jeg selvfølgelig legge ved det i sms'en.

• Svara
      • 06
        Herba
        den 18 november 2011 18:01

Mange tak, det var det jeg håbede på :-)

• Svara