FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Sisu Cph - Værløse

• 01
    jank1
    den 22 januari 2012 14:20

I høj grad en langt mere lige match-up end odds tilsiger. Jeg synes Værløse ser enormt spændende ud med indlemmelsen af de to nye amerikanere, som holder et langt højere niveau end de to tidligere, Osgood og Wire.

Værløse har alle muligheder for at tage en revanche mod SISU fra sidste kamp, hvor man tabte med næsten 30 pts. Det var lige op til jul, hvor Værløse i høj grad lignede et idé- og energiforladt hold, som tydeligvis havde brug for noget nyt.

Det er lige hvad der er sket i Værløse. Man spillede lige op med Bakken i 3 quarters, og man slog flot Horsens på udebane. Amerikanerne ser bedre og bedre ud, og efter tre kampe i folden ligner det efterhånden et hold, der kan finde hinanden. Minerne i truppen er fuldt ud tilfredse efter Bakken-kampen, trods man tabte, så det er godt, at de har moralen med sig inden det vigtige opgør mod Sisu.

Sisu er på dagen et stærkt hold, men alle slår alle i den danske Canal Digital-liga, og når SISU er uden en af deres bedste beggevejs-spillere og reboundere, Jenad Harrison, så ser det ikke sort ud. SISU er i forvejen det dårligste rebound-hold.

Rutherford og Dennis er en af ligaens bedste duo, og kan gøre ondt på spillet, men der er flere af SISU's spillere, der slet ikke er det samme, og truppen er smal i forhold til Værløses hold, som faktisk er en solid trup.

Værløse har desuden ingen lang vej i benene, og det er lidt af et lokalopgør. Odds skal ligge langt nærmere 2,00 på Værløse, der i hvert fald skal have 45% i min bog. Sisu er efter min bedste overbevisning ikke noget bedre hold end Værløse - nok nærmere et svagere hold (og kommer fra et liganederlag mod Aabyhøj), og så handler det hele om, hvem der er bedst på dagen i så jævnbyrdig en liga.

• Svara
    • 02
      augustvallentin

Hov....
      Har vidst smidt det samme spil, havde ikke lige fået tjekket om nogle havde smidt det ind.
      Din analyse er også en del bedre, og oddset højere... Grunden til jeg smed spillet var, at 2 af værløses-spillere går jeg i klasse med, og de var enige i at oddset på Værløse var alt for højt, da kampen var rimelig lige, i hvert fald mere end oddset antyder.
      Jeg undskylder for at smide samme spil ;)...

• Svara
    • 03
      augustvallentin

Hov....
      Har vidst smidt det samme spil, havde ikke lige fået tjekket om nogle havde smidt det ind.
      Din analyse er også en del bedre, og oddset højere... Grunden til jeg smed spillet var, at 2 af værløses-spillere går jeg i klasse med, og de var enige i at oddset på Værløse var alt for højt, da kampen var rimelig lige, i hvert fald mere end oddset antyder.
      Jeg undskylder for at smide samme spil ;)...

• Svara