FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Shrewsbury - Macclesfield

• 01
    Leandinho
    den 15 december 2011 09:56

Hereford med tredje kamp på en uge, efter man i midtugen slog Chelmsford i FA Cuppen og sikrede sig den største kamp i fem år, når man om tre uger hjemme får besøg af Premier Leagues markant formsvageste hold fra Bolton.

Derfor er jeg vild med spottet, hvor man nu skal et smut til et af de stærkeste hjemmehold i rækken, som netop har tabt og tørster efter at komme tilbage på sporet. Macclesfield har virkelig kæmpet i de to kampe mod Chelmsford og i weekendens flotte uafgjort mod Gillingham, men al logik skal tale for, at kræfterne slipper op mod et hold, der er præget af fysisk stærke spillere.

Macclesfield er i forvejen hårdt ramt af skader og kunne blot stille med fire mand på bænken, hvor tre af dem var 21 eller under.

Shrewsbury med fire point op til den oprykningsgivende tredjeplads, og hjemme på Greenhouse Meadows trækker man næsten 6.000 tilfredse tilskuere pr. kamp i snit, som har set Shrews tabe blot en enkelt gang de sidste 11 måneder (!)

Offensivt er man begunstiget af at have fire spillere med fin næse for mål - Wright, Morgan, Gornell og Collins har alle nettet mindst fem gange i sæsonen.

Ingen skader eller karantæner hos værterne.

Knuste Macclesfield 4-1 sidst de gæstede, og jeg forventer et sammenfald af samme karakter her. Flotte 2,80 fra Expekt på et faldende marked.

• Svara
  • 02
    conelly
    den 15 december 2011 09:56

Jeg har lige et teknisk spørgsmål, hvordan er Shrewsbury resterende kampe endt i forhold til linien?

• Svara
    • 03
      Sutsko
      den 15 december 2011 10:12

@conelly

Slut den kommunikationsform. Leandinho har været et særdeles stort aktiv på SpilXperten gennem årene. Udvis lidt respekt for folk der gør et stort stykke arbejde. Om du værdsætter det eller vil følge spillet er naturligvis din helt egen sag. Bidrag dog positivt i stedet for denne negative form. Kom med en anden vinkel - fortæl hvorfor du er uenig etc.

Og lad være med at være en dynamikdræber.

God dag!

Mvh.

Sutsko

• Svara
    • 04
      Leandinho
      den 15 december 2011 10:14

Ret beset skylder jeg vist ikke noget svar, dine intrigante og fornedrende svar fra tidligere in mente, men for at vise, at jeg ikke er lige så lille, i alskens forstand, som du er, skal jeg bruge to minutter af min tid på dig:

Shrews med fire af 12 sejre på mindst to i sæsonen - finder det dog ikke videre interessant, da argumenterne her går på en kampanalyse, hvor Macclesfields kræfter slipper op, og Shrews derfor kan score efter behag.

Macc derudover med fem af otte nederlag på mindst to og ni kampe i sæsonen, hvor man er gået målløse fra banen.

• Svara
      • 05
        conelly
        den 15 december 2011 10:24

Tak for svaret, det ligner et rigtig godt spil, som jeg vil følge, godt spottet

• Svara
      • 06
        Tytteboevs
        den 15 december 2011 10:40

Shrews har da hele 6 sejre med mindst 2 i sæsonen?

http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?ttFK=109&tsFK=824332&hFK=0&aFK=0&p=stats&sportFK=1&teamFK=9896&limit=off&show=all

Bare en lille detalje, men du skriver Hereford i analysens første ord:-)

Held og lykke
        T

• Svara
      • 07
        Leandinho
        den 15 december 2011 10:49

Ah, bøf fra min side af. Shrews har fire HJEMMEsejre på mindst to og seks i alt, som Tytte også skriver.

Og jeg ved ikke, hvor Hereford kommer ind i billedet fra. Jeg må have været sulten efter en god steak, da jeg skrev analysen.

• Svara
      • 08
        KingFed
        den 17 december 2011 14:36

Sidder og vil gerne være med her, men ved vi noget, hvilke skader Macclesfield har? Er det stamspillere - og hvor mange af dem i givet fald? Ser fint ud ellers...

• Svara
      • 09
        Leandinho
        den 17 december 2011 15:24

Midfielder Ross Draper is back in contention for Macclesfield.

Draper served the final game of a three-match suspension as the Silkmen overcame Chelmsford City in midweek to book an FA Cup third-round clash with Bolton.

Elliot Hewitt has stepped up his rehabilitation from a groin injury in training this week and will be assessed before the Saturday's match.

Adam Roberts recently underwent an operation to have a piece of floating bone removed from his foot and boss Gary Simpson is asking some of his squad to play through the pain barrier as Lewis Chalmers (stomach), John Grant (calf), Greg Daniel (knee), Ben Tomlinson (ankle) and Scott Kay (thigh) remain sidelined.

"There's one or two stomach strains that obviously could turn into hernias,'' he told Press Association Sport. "I don't want to say who they are at the minute, but we might have to manage that through the second half of the season.

"It might get so bad that one or two of them have to head in for an op.''

Tager man Maccles' sidste succesoplevelse, en 1-0 sejr over Bradford 25.oktober, så er man uden fire spillere fra den kamp.

• Svara