FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Shamrock Rovers - FCK

• 01
    Van Basten
    den 2 augusti 2011 09:25

FCK var langt under pari i første møde med Shamrock, men på et hold, som har tonsvis af europæisk erfaring, bør alvoren gå op i returopgøret. Man var ganske overbevisende mod FC Nordsjælland rent defensivt, og man sparede endda kræfter som Santin og også N’Doye i 2. halvleg.

Shamrock imponerede ikke synderligt i første opgør, hvor man fik rigeligt med chancer grundet FCKs mange sjuskerier, men forskellen på fuldtidsprofessionelle og deltidsprofessionelle var til at se i felterne. Man imponerede heller ikke voldsomt i kampene mod ellers overkommelige Flora Tallinn, hvor man gik videre med samlet 1-0.

I den irske liga har man scoret færrest mål af holdene i top 4, og 22 af holdets i alt 36 scoringer er kommet mod ligaens tre dårligste hold (UCD, Drogheda og Galway) som er markant dårligere end gennemsnittet.

Jeg kan ikke se FCK kikse her, og selvom 0-0 er nok til at bringe dem videre, tror jeg de tager en komfortabel sejr uden at lukke mål ind. Bet365 med fine odds 2,37 for FCK-sejr med rent bur.

• Svara
    • 02
      vangster
      den 2 augusti 2011 09:25

Nu steget til 2,50 på bet365.
      Ved en halvgardering på 0-1 og 0-2 kan man også få odds 3,44 hos bwin.

• Svara
      • 03
        Bully
        den 2 augusti 2011 11:02

FCK i næsten odds 1.7 må vel efterhånden også være spilbart :)

• Svara
      • 04
        Holger
        den 2 augusti 2011 11:14

Godt nok noget af en stigning på Løverne! Så at en dansk spiller, der spiller i Irland, sammenlignede Shamrocks niveau med HB Køge. FCK-sejr i weekenden ude mod netop HB Køge giver ca. 1,33, og med tanke på at irerne nu skal frem, så ligner det altså et godt 2-tal.

Jeg har is i maven og lader den stige endnu mere, end jeg napper den :-)

• Svara
    • 05
      NumZie
      den 2 augusti 2011 13:25

Faldet til 2,30 hos 365. Har spillet den til 2,40 hos BWIN.

• Svara
      • 06
        HP
        den 2 augusti 2011 14:04

Markedet har sandsynligvis reageret på, at Johnny Thomsen - som egentlig var udtaget - alligevel ikke er kampdygtig.

Jeg tillader mig dog at antyde, at markedet også har over-reageret.

2,10 på clean sheet til FCK var klart i overkanten (Bet365)

• Svara