FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Sevilla - Malaga

• 01
    ChelseaMads
    den 28 augusti 2011 19:14

Over 2,5 mål til odds 1,90
    Jeg tror på over 2,5 mål i denne kamp. Statistikken viser os, at de to hold har scoret over 2,5 mål 4 ud af de seneste fem kampe, de har spillet mod hinanden. Malaga har rustet sig godt op til denne sæson, og jeg forventer derfor, at de vil gå efter en sejr. Sevilla har hjemmebanen, og deres fans forventer en sejr. Det tror jeg også, at de vil prøve at give dem.
    Et andet spil kunne være, at begge hold scorede til odds 1,60 - også et klogt spil IMO.

• Svara
  • 02
    Original
    den 28 augusti 2011 19:27

Er enig her. Det ligner et spændende opgør når nyrige Malaga møder Sevilla. Malaga har været fantastiske i pre-season og lagt al modstand ned. Malaga har et normalt godt tag på Sevilla hvor den står på 5 sejre til Malaga 3 uafgjorte og 2 sejre til Sevilla.

Jeg råder til at spille X2 til odds 1,82 - det odds fåes ved at sætte 50,55% af sin indsats på odds 3,60 (X) og 49,45% af sin indsats til odds 3,68 på 2-tallet.

Måske det også lige skal nævnes at det er lokalopgør.

• Svara
  • 03
    ChelseaMads
    den 28 augusti 2011 20:25

Jeg tror måske ellers, at Sevilla kan have en lille fordel, da de allerede har spillet nogle betydningsfulde kampe i form af Europa League kampene mod HSV. Men på papiret ser Malaga også farlige ud, så jeg vil sige, at det meste pejer mod et kryds. Dit forslag med X2 ser ud til at være et rigtig godt spil.

• Svara
  • 04
    Original
    den 28 augusti 2011 20:46

Jeg ved sku ikke hvordan man skal tage de midtuges kampe.. Nogle mener de er en fordel så de er klar til kamp og har spillet nogle betydningsfulde kampe, og andre mener de har tunge ben og bør være trætte.

• Svara
  • 05
    ChelseaMads
    den 28 augusti 2011 21:54

Tja... Vi bliver klogere på det om lidt :-)

• Svara