FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Servette - Zürich

• 01
    Leandinho
    den 4 december 2011 15:35

Servette med dyrt nederlag til Thun senest, hvor halvdelen bagkæden røg i karantæne, ligesom det defensive midtbaneanker Azevedo også gjorde det.

Zürichs vicemestre har været kolossalt skuffende, men fik oprejsning senest med 4-1 over bundholdet Lausanne. På trods af skade til topscorer Alphonse har man masser af folk med målnæse i form af Mehmedi, Nicki, Djuric og Chermiti.

Pænt odds på Zürich her, men defensiven giver stadig alt for mange chancer væk. Kan sagtens se 2-3, 3-3 og 2-4 som resultater her, men for den sags skyld også en nedsmeltning, hvor et kæmpende Servette-hold anført af topscorerduoen Vitkieviez og Karanovic, kører dem over.

3-2 til Servette tidligere på året i Zürich - i dag får vi også mål. Mindst fem af slagsen til over fem gange pengene må prøves.

• Svara
  • 02
    Tytteboevs
    den 4 december 2011 15:35

De 5,1 er uden komm., så de 5 hos Bet365 er bedre.

GL
    T

• Svara
  • 03
    Leandinho
    den 4 december 2011 15:39

De 5,1 var med komm (5,30 før) til 1938 i volume på tidspunktet, jeg postede mit spil.

• Svara
  • 04
    Tytteboevs
    den 4 december 2011 15:44

Ok, fint, den er bare ikke handlet, så det kunne jeg ikke tjekke:-)

Held og lykke til os.

T

• Svara