FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Serbien-polen og Danmark-Slovakiet

• 01
    rasmuseklund
    den 13 januari 2012 16:55

Ved godt det er lidt forbudt med en kombi, men nu gør jeg det alligevel.

Dk har jeg beskrevet i et andet forslag med HC-5,5. Jeg har ik fantasi til at DK taber til Slovakiet, hvorfor den er taget med her. Derfor handler der om Serbien kampen.

En hver ved hvor meget hjemmebane betyder og særligt på balkan, hvor tilskuerne er helt igennem hjernedøde og medlevende. Stor fordel for Serbien.
    Derudover har Serbien et rigtig godt hold med flere kæmpe stjerner i illic og Vujin( sikker stavet forkert) som begge er på højeste hylde hvad angår niveau.
    serberne har gjort det fint i test kampene optil slutrunden og det kan meget vel være denne slutrunde, hvor holdet for alvor kommer langt.

Polen er ikke ved fordoms styrke, hvor man tog sølv i 2007. Centrale spillere fra dengang er ved at være slidt og særligt 2 af dem har meldt afbud til dette EM. I sær fraværet af målmanden Szmal bliver et mega problem for polen fordi alternativet i målet er ret ringe(meget lavt niveau mod DK i træningsturnering for en uge siden).
    Polens angreb var godt mod DK men på en uhørt billig baggrund, hvor de vil blive smasket ned mod et serbisk hold der grundet hjemmebane vil få lov til at dække meget hårdt op af dommerne.

Jeg synes godt man kan forsvare at give serbien op mod 60 % i denne kamp. Dertil kommer DK som banker(tror jeg man kalder det)således en samlet CV på ca. 57-60% for denne kombi

• Svara
  • 02
    cbll
    den 13 januari 2012 16:55

Du bør nok overveje, om kombinationsspil er vejen frem. Procenten du skal slå bookmakeren med stiger gevaldigt, så du skal være endnu mere skarp end hvis du spiller singler. Stort set alle(nej, faktisk alle :-)) seriøse tippere spiller singler.

God vind med spillene - bliver spændende til VM.

• Svara