FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Serbien - Danmark

• 01
    TheSituation
    den 29 januari 2012 08:43

Søndag aften står den på EM-finale, når Serbien og Danmark tørner sammen i Belgrade.

Serbisk håndbold har med turneringen og spillet løftet sig gevaldigt i rangeringen. Noget andet er dog tilskuerne som har været under kritik.

Spillet på banen har været fornemt og forsvaret har båret dem frem til denne finale, hvorpå de slog Kroatien overbevisende i semifinalen med 26-22.

Danmark er kommet til finalen efter at have været dømt fuldstændig ude, idet man tiltrådte mellemrunden uden point. Hele holdet har løftet sig gevaldigt og spillede en udemærket kamp imod Spanien i semifinalen. Danskerne har roteret meget, og bør ikke få problemer med konditionen her.

Serbien har stået uovertruffen godt i forsvaret, mens deres offensiv anført af Momir Illic har fulgt med. Spillerne er uden tvivl ved at være trætte, dog bør EM-trofæet og hjemmepublikummet være motivation nok for Serbien.

De mødtes tidligere i turneringen, i gruppespillet, og her vandt Serbien.

Hele Serbien står på den anden ende og opbakningen til holdet er ekstrem. Undertegnede forventer et inferno af en kamp, hvor spillet uden tvivl vil blive påvirket af fejl, nervøsitet, og forkerte kendelser. Denne faktor styrker min tro på serberne.

Er på ca. 45-46% for Serbisk sejr her. Værdi til 4 units.

• Svara
  • 02
    AGK
    den 29 januari 2012 08:43

Jeg er langt fra enig med dig i dette spil, da jeg synes at du "glemmer" at nævne, at Serbien vel også var godt tilfreds med, at det franske dommerpar, fuldstændig havde tabt kampen på gulvet, og ikke turde at dømme imod Serbien. Nu er det et norsk dommerpar, og jeg har læst flere steder, at de ikke vil lade sig presse af de serbiske fans, og de serbiske "unoder" på banen, men dømme en kamp efter reglerne. Det vil vel med andre ord betyde, at det er håndbold, som skal spilles, og her er Danmark mindst en klasse over Serbien, og dermed, synes jeg at din værdi forsvinder på Serbien forsvinder. En anden ting som er værd at nævne er jo også, at EHF har påtegnet overfor de norske dommer, at denne kamp, skal spilles efter reglerne, og at de ikke vil se et dommerpar, som bevist, eller mindre bevist, holder liv i, at i håndbold, så er der en stor hjemmebanefordel.

• Svara