FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Senegal - Zambia(0-1)

• 01
    cbll
    den 21 januari 2012 13:15

Et spil på, at Senegal mindst vinder med to imod Zambia.

Senegals landhold behøver ikke den store præsentation. Top-spillere, og specielt deres offensiv er uhyggelig, hvis ikke en af de dybeste blandt alle landshold - i hele verden. At Dame N'Doye, som danskere kender fra FCK, er set til en bænkplads - Ja, det siger alt.

Deres spillere er overvejene fra det franske, og holdet er velbalanceret, lige udover målmandsposten. Offensiven med Demba Ba, Niang, Cissé, Sow, Camara og N'Doye kommer uden tvivl til at banke bolden i kassen - jeg kan ikke forestille mig andet. Deres forsvar har mange landskampe på bagen, og er godt spillet sammen.

Zambia har nogle mere - i europæiske øjne - ukendte spillere. De har hele 5 spillere fra Congolesiske Mazembe, som man muligvis har stiftet bekendtskab med i VM for klubhold. Derudover begår de sig mest i Sydafrika samt Israel - uden at have nogle deciderede stjerner. En skulle dog lige være Chris Katongo, som vi naturligvis kender fra Brøndby herhjemme. Efter et mislykket ophold i Grækenland, er han dog, noget uambitiøst, draget til Kina, hvor han spiller for Henan.

Forestiller mig ikke andet, end at denne skræmmende offensiv fra Senegal vil sætte sit aftryk i første kamp i Gruppe A. Ved en stor-sejr kan de sætte sig lidt roligere på den sidste gruppekamp, deraf sætte bænken ind - og få starterne klar til de videre kampe.

• Svara
    • 02
      Althaleus
      den 21 januari 2012 13:15

Ser godt ud. Kan heller ikke forstille mig andet, end at Senegal får banket mindst 2 basser ind. Derfor kigger jeg også lidt på hjemmehold scorer over 1,5 mål, hvilket kan hentes til ca. odds 2. Hvad siger du til den cbll?

• Svara
      • 03
        cbll
        den 21 januari 2012 13:31

Jeg vil mene den er spilbar. Eneste trussel mod spillet, er at Zambia som kollektiv faktisk spiller ret fint. Og Katongo husker vi jo herhjemmefra - en lille, men virkelig hurtig skarpretter der kan sætte en større midterforsvarer af uden han aner det.

Når man tænker på, at Senegals målmand nok er faremomentet for handicappet, så synes jeg Senegal over 1.5 mål er ganske fornuftigt, hvis man vil spille noget mere sikkert end handicappet her.

• Svara
      • 04
        cbll
        den 21 januari 2012 14:20

Såfremt ladbrokes ikke virker, kan -1.5 asian handicap fåes til 3,10 på Bet365.

Betsafe med 3,20 på selvsamme spil her også.

• Svara
    • 05
      DitlevVallentin
      den 21 januari 2012 20:44

Lækkert spil! TAK!

• Svara