FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Seattle Mariners - Tampa Bay Rays

• 01
    Charlie
    den 30 juli 2011 19:51

Mariners has lost 18 of last 19 games and Rays has won two straiight games (lost 5 of 6 before that). Rays has won 9 of 14 games against the MAriners last two years, 5 of 8 on the road.

Mariners Pineda (8-7, 3.64 ERA) vs Ray's Cobb (30, 2.57 ERA)
    Pineda has given up 19 runs and 21 hits over last 15 2/3 inings. He has just one victory in last six.
    Cobb has allowed just one earned runs in 13 ininngs in two starts.

• Svara
    • 02
      FrederikLarsen
      den 30 juli 2011 19:51

Charlie, how come the odds on Rays are going up?

• Svara
    • 03
      mikkelsune
      den 30 juli 2011 23:17

Er det dig selv der skriver disse analyser? Jeg kan finde præcis samme tips/analyse på flere af dine tidligere spil, med en hurtig google søgning.

• Svara
      • 04
        Edderkoppen
        den 31 juli 2011 02:52

Det er sgu ikke ham der skriver de analyser..pinligt at Spilxperten har ladet dette stå på i så lang tid..amatøragtigt

• Svara
      • 05
        Parise
        den 31 juli 2011 12:43

Ja, SpilXperten vidste selvfølgelig at Charlie kopierede MLB spil fra en anden side og at han snart skulle blive ekspert af samme grund.
        Ironi slut :)

Er sikker på at han bliver slettet, hvis beskyldningerne er korrekte.

Og hvorfor er det amatøragtigt, hvis der ikke har været nogle info omkring tyveri af tips før nu?

• Svara
      • 06
        Edderkoppen
        den 31 juli 2011 13:11

Det kan undre mig lidt at en side som denne, ikke på et eneste tidspunkt har prøvet at google Charlies analyser bare én gang. Det er det nemmeste at gøre. Men måske er det også bare mig, måske tager jeg helt fejl, måske får Spilxperten hundredevis af ansøgninger fra engelsktalende eksperter som gerne vil skrive på siden. Og er det tilfældet, ja, så kan man selvfølgelig ikke bruge tid på at google dem alle.

Ironi slut :)

Amatøragitigt var måske også for meget at sige, men indlægget blev skrevet lidt sent :)

Jeg havde bare den forventning om at man af ren nysgerrighed måske havde googlet hans arbejde tidligere da engelske analyser som disse jo er forholdsvis sjældne på danske sider.

• Svara
      • 07
        Stitch
        den 31 juli 2011 16:58

SpilXperten.com er lidt underbemandet pt grundet ferie, men i den kommende uge vil der blive kigget nærmere på sagen.

mvh

• Svara