FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Scott Waites - Ted Hankey

• 01
    TheSituation
    den 11 januari 2012 19:01

I aften skal de sidste 4 kvartfinale-deltagere findes og aftenens anden match er mellem Scott Waites og Ted Hankey. I disse 2. runde kampe spilles der bedst af 7 sæt.

Dette er absolut aftenens kamp.

Formstærke Scott Waites er fortjent forhånds favorit, da han har spillet forrygende de seneste par måneder.

Ted Hankey derimod har kæmpet for at finde sit spil, og prøver gang på gang at genfinde storformen der for år tilbage, bla. sikrede ham World Championship-titlen.

Scott Waites bedste resultat ved Lakeside Championship er kvartfinale i 2008, 2009 og 2010. Ted Hankey har vundet turneringen 2 gange tidligere, i 2000 og 2009.

Scott Waites gennemsnit i hans 1. runde kamp var 89.52, mens Ted Hankeys er på 88.08, så det er ikke meget der skiller de to herrer.

Modsat har der været stor forskel på deres resultater i løbet af året, hvor Waites har været solid har Hankey til tider spillet rigtigt dårligt.

I dette match-up bliver spillernes evne til at lukke alt afgørende, da jeg ikke kan se nogle af dem udscore hinanden.

Ted Hankey er i stand til at vinde her, og bør have større chancer end bookmakerne foreskriver. 40% kan sagtens forsvares.

Ted Hankey er en entertainer og skiftevis hader og forguder publikum ham. Dette kan påvirke hans spil positivt, såvel negativt.

Alt i alt forventer jeg en tæt kamp, hvor mange faktorer kommer til at spille en rolle når den endelige vinder skal findes.

Nogle af aftenens kampe kan i øvrigt følges Live på Eurosport International fra 20:15.

• Svara
  • 02
    Tytteboevs
    den 11 januari 2012 19:01

Du kan få 3,3 før komm. hos betfair, der generelt har ligget omkring de 3 hele dagen (før komm.).

GL
    T

• Svara
  • 03
    TheSituation
    den 11 januari 2012 20:16

Ja, det opdagede jeg godt efter spillet blev postet. Flere lå faktisk også i 2,875, så det er noget nær markedets laveste jeg har fundet her.

Ikke destomindre forøges værdien jo bare :-)

Og i øvrigt var likviditeten til at anbefale 3,30 hos Betfair ikke eksisterende.

1-1 i sæt indtil videre. Eurosport starter deres Live-transmission nu.

• Svara
    • 04
      TheSituation
      den 11 januari 2012 20:38

Heldigt at Waites missede 2 pile på doublen og gav Ted Hankey muligheden for at udligne til 2-2 i sæt. Pause nu :-)

Live på Eurosport.

• Svara
    • 05
      Tytteboevs
      den 11 januari 2012 20:40

Ok, det fik jeg ikke lige tjekket, beklager. Jeg har traded de to første matches so far, der er nogle dejlige swings når de misser outs:-)

Håber for dit tip at han tager de næste to sæt.

GL
      T

• Svara
      • 06
        TheSituation
        den 11 januari 2012 20:49

Ja, det er nogle vilde swings under kampen.

Tanken om at trade spillerne har strejfet mig flere gange, men trading er endnu ikke min stærke side og jeg holder mig foreløbigt til pregame odds, samt lidt live en gang i mellem :-)

• Svara
        • 07
          Tytteboevs
          den 11 januari 2012 20:50

Ja, jeg har traded tennis i flere år, men begyndt på dart også i december, og det egner sig rigtigt godt til det. Er der sket noget i forhold til Kist matchen, den er suspenderet hos Betfair?

Venligst
          T

• Svara
      • 08
        cbll
        den 11 januari 2012 20:54

Er det ikke a la tennis, når man trader? at du hurtigt kan hive et 10-15-20% arbitrage hjem såfremt de misser og oddset drejer? Kan være man skal kigge lidt mere på det så.

• Svara
        • 09
          Tytteboevs
          den 11 januari 2012 20:56

Ja og nej, det kommer jo an på hvordan du trader tennis. Du kan scalpe, hvor du går efter et par ticks, eller swing trade, hvor du går efter de endnu større moves.

GL
          T

• Svara
        • 10
          TheSituation
          den 11 januari 2012 21:03

Ikke så vidt jeg ved noget af. Tror det skyldes at Hankey kampen har varet så længe.

Hankey har haft heldet på sin side et par gange, men spiller fantastisk lige nu.

Ser godt ud :-)

• Svara
        • 11
          TheSituation
          den 11 januari 2012 21:07

Hankey med 5 pile for kampen...

Desværre holder Waites og nu skal Hankey forsøge at holde, yderst spændende.

• Svara
          • 12
            Tytteboevs
            den 11 januari 2012 21:09

Tillykke!

T

• Svara
          • 13
            TheSituation
            den 11 januari 2012 21:12

Hankey slutter med en meget meget flot 144-checkout og vinder kampen :-)

Har Hankey som en af favoritterne til den samlede sejr nu og smider nok en analyse op på ham i morgen, hvis ellers oddset holder nogenlunde.

Nu gælder det Christian Kist, som skal forsøge at vinde med sit karakteristiske ansigtsudtryk.

Mvh.
            TheSituation

• Svara