FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Schweiz - Canada

• 01
    Larsen
    den 18 februari 2010 13:39

Unibet tilbød tidligere 1,88 på under 7,5 mål i dette opgør, hvilket var ganske enkelt flot. Markedet har dog luret den mange steder nu, men Bet365 og Scandic har stadig 1,75 på dette spil. Mange steder er linjen på vej ned, ligesom oddset er faldet en del. Hvis nogen skulle have kampen i tankerne, så vil det dog være værd at holde øje med, hvem Schweiz starter med i målet. Noget kunne godt tyde på, at Hiller måske får et hvil, men det mest sandsynlige er ny engang, at han starter i målet igen. De mindre nationer plejer bare gerne at spare førstemålmanden i en enkelt kamp i gruppespillet, hvorfor det er min egen lille teori, at man bør holde øje med, hvad der kommer af oplysninger.

Bortset fra det ser jeg Schweiz' defensiv som bedre end Norges, ligesom målmandsposten også er meget bedre besat - hvis Hiller starter inde - ellers er det vel cirka det samme. Generelt matcher schweizerne bedre Canada, hvorfor jeg ikke tror, at det bliver 'blow out', som det også først blev i CAN - NOR, da nordmændene satte reservekeeperen ind.

• Svara