FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Santiago Giraldo - Radek Stepanek

• 01
    LaLeø
    den 1 november 2011 21:52

Der spilles ATP-turnering i Basel i denne uge, hvor underlaget er den indendørs hardcourt. I denne førsterunde mødes Santiago Giraldo og Radek Stepanek.

Santiago Giraldo har spillet en ganske flot sæson og har leveret solide resultater over en lang periode. Han kommer godt nok lige fra Davis Cup, hvor han spillede på grus, men har haft tilstrækkeligt med tid til at forberede sig på den indendørs hardcourt. Giraldo er en alsidig spiller, der mix'er sit spil godt op og levere på tværs af underlagene. Han har spillet sig op som nummer 45 på ranglisten og det er han formentlig ganske tilfreds med. Det blev til en andenrunde, da han sidste sæson spillede turneringen og jeg er sikker på, at han ser muligheder i denne førsterunde.

Radek Stepanek har været en overvurderet mand på det seneste. Han har spillet nogle gode turneringer i denne sæson og vandt blandt andet i Washington, men i hans seneste optræden var der mere end plads til forbedringer, da han tabte til den tunge tysker, Daniel Brands. Stepanek er røget op som nummer 25 på ranglisten og har tidligere gjort det godt ved turneringen, hvilket formentlig er grunden til hans tunge favoritværdighed. Jeg vurdere ham bare ikke til, at være en spiller på samme niveau for tiden.

Oddset på Santiago Giraldo er bestemt i den høje ende. Han har været solid over en længere periode og Stepanek kommer med en virkelig dårlig kamp i bagagen. Han har point at forsvare, men 2,88 på Giraldo er for højt og fortjener 5 units.

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 1 november 2011 21:52

Kan du spille på Unibet? der står hos mig de først er oppe igen ved 23.00 ..

• Svara
    • 03
      tenniszonen.dk
      den 1 november 2011 23:51

Grunden til det høje odds er formentlig, at Giraldo kommer lige fra Davis Cup på grus i Sydamerika. Han har efter sigende været i Basel nogle dage nu, og han spillede her til aften double, så man må gå ud fra, han har fået slået sig godt ind på underlaget.

Derudover skal det nok lige nævnes, at Stepanek slog Giraldo i denne turnering sidste år med de til trods for sættab ganske overbevisende cifre 36 62 60.

Jeg synes heller ikke godt om Stepaneks form, og har Giraldo ingen DC-tømmermænd, så er der også efter min mening lidt værdi i Giraldo. Stepanek skal dog naturligvis være oddsmæssig på dette underlag mod Giraldo.

Sidst: Nej, man kunne ikke spille hos Unibet før kl 23:)

• Svara
      • 04
        tenniszonen.dk
        den 1 november 2011 23:52

...være oddsmæssig favorit...

• Svara
    • 05
      WoodmanWoody
      den 2 november 2011 12:14

er det først 16.30 kampen starter?

• Svara