FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

San Francisco 49'ers - New Orleans Saints

• 01
    Bosse30
    den 9 januari 2012 19:19

Jeg har selv Saints som større favoritter her. Jeg har svært ved at se, hvordan 49'ers kan stoppe Brees og co.

49'ers rush defense har været ekseptionelt, mens deres pass defense "kun" er #16. Ikke direkte dårligt, men imo ikke godt nok til at stoppe Brees over en hel kamp. Coach Harbough skal nok finde en god gameplan til lejligheden, men der er bare for stor forskel på de 2 hold.

Niners vil givetvis køre deres run offense krydret med korte kast til deres dygtige TE's og lidt til WR Crabtree. På den måde vil de forsøge at kontrollere klokken, hvilket de har haft stor succes med i år. Men når de så har brugt 5-6 minutter på at få et Akers FG, så bruger Brees efterfølgende 1-2 minutter på et TD kast. Det er demotiverende og deres offense kan ikke holde til det langt hen i 3. og 4. quarter.

Meget taler her for en pæn sejr til Saints og jeg har dem som klar favorit.

Faremomentet er selvfølgelig, at Brees ikke spiller op til niveau, for jeg forventer skam, at Niners nok skal få succes med deres egen måde at køre et offense på. Gore og Hunter skal nok løbe godt mod Saints rush defense, men jeg stoler ikke på, at Alex Smith kan vinde kampen for dem når det er krævet - og det er det her. Meget afhænger af Niners D-line, der er tvunget til at presse Brees. Deres D-line er også god i år, men Saints O-line har simpelthen overtrumfet de flest og giver Brees den tid han skal bruge.

Konklusionen bliver, at Saints pass offense rammer Niners defense dér, hvor de er svagest - deres secondary. Kan ikke se, at Niners kan holde ham nede en hel kamp.

• Svara
    • 02
      Badpublicity
      den 9 januari 2012 19:19

Flot odds, og jeg giver dig helt ret, 49ers får alvorlige problemer med at stoppe brees, og jeg tror vi får endnu en målrig kamp med saints involveret,
      -6.5 fåes nu til 2.25 på Sportingbet, dog havde jeg nok nøjes med de 2.00 med -3.5 hvis den stadig kan findes.

• Svara
    • 03
      Carse
      den 14 januari 2012 00:15

Men når de så har brugt 5-6 minutter på at få et Akers FG, så bruger Brees efterfølgende 1-2 minutter på et TD kast.

Haha, kunne ikke selv have sagt det bedre. 3-7 :D

• Svara