FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Sæsonspil: Vinder af AFC South

• 01
    Terasso
    den 15 november 2011 10:01

Manning ude for Colts, kæmpe minus og årsag til at Texans er kæmpefavoritter søndag i deres kamp mod netop Colts. Nu ser det ud til at Manning muligvis misser hele sæsonen pga. sin nakkeskade. Manning er så vigtig en person hos Colts at jeg synes deres chancer for at vinde AFC South må betegnes som yderst begrænset.

Jaguars valgte som bekendt at cutte Garrard og med skaden til Jennings og en MJD der efterhånden ligner en mere og mere slidt "bowlingkugle" så tror jeg bestemt ikke det er et hold der kommer i nærheden af at vinde divisionen.

Titans er egentlig mit bedste bud på en konkurrent og en gardering med dem til odds 10 hos Nordicbet kunne være en idé. Der er dog mange spørgsmålstegn ved Titans og jeg ser dem som et hold der kan gå hen og overraske. CJ2K har siddet ude pga. kontraktforhandlinger og generelt er Titans et hold der ikke helt virker i balance.

Derimod virker det efterhånden som året hvor Texans fratager Colts tronen i AFC South. Med Schaub, Foster, Johnson er de godt dækket ind på henholdsvis QB, RB, og WR. De har haft store problemer med deres forsvar(særlig secondaryen), her har de dog forstærket sig og med Manning ude er det ikke lige så katastrofalt at have en lidt shaky secondary. Alt i alt er Texans et godt hold over hele linjen, særlig deres offensiv er velfungerende og med de andre holds forværring in mente er odds 2,25 alt for højt på at de løber med titlen i år.

Ikke så meget viden om diverse hold, men spillet her er allerede et stykke under 2,00 ved de fleste bookmakere og derfor blev det lige en hurtig analyse.

Texans har ikke noget særligt let program, men det er der ikke rigtig nogen fra AFC South.

Forventer oddset vil falde til et sted i omegnen af 1,70-1,90 hos de fleste.

Jeg giver Texans lidt over 50% chance for at vinde divisionen og 6 units ryger derfor afsted på dette spil.

• Svara
    • 02
      Spas
      den 15 november 2011 10:01

Spillet så godt ud... Synd at Matt Schaub nu er ude resten af sæsonen, tror det bliver en væsentlig faktor der spiller ind der!

• Svara
      • 03
        gerre
        den 15 november 2011 15:21

Divisionsrivalerne taget i betragtning, så vil det nu stadig overraske mig, hvis deres løbespil og forsvar ikke kan holde deres forspring.

Derefter vil det dog nok blive lidt sværere at gøre noget videre i playoffs uden Schaub.

• Svara
      • 04
        Bosse30
        den 15 november 2011 15:40

Meget enig med gerre her, har stadigvæk Texans som favorit til at tage divisionen med det forspring de har. Titans har ikke noget nemt program tilbage, så det bliver mere end svært at hente forspringet.

• Svara
    • 05
      Terasso
      den 17 december 2011 04:43

Grundet jordomrejse har det været meget begrænset hvad jeg har fulgt med. Til trods for lidt spænding undervejs gik spillet dog heldigvis hjem. Internetmulighederne er så ringe at der desværre ikke kommer flere spil fra mig i denne sæson. Jeg glæder mig dog allerede til næste sæson hvor jeg vil komme tilbage med fuld styrke!

Held & lykke

• Svara
      • 06
        Bosse30
        den 17 december 2011 07:51

Tillykke med spillet, og god tur :)

• Svara