FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Sæsonspil: Antal touchdowns i reg. season

• 01
    Terasso
    den 8 september 2011 02:15

Meget kort analyse da der er kort tid til deadline(24.00 i aften) og jeg har travlt.

Men Eagles har oprustet gevaldigt i off-season. De er i mine og mange andres øjne en af de helt store favoritter til at gå hele vejen.

De har i Vick en QB der tiltrækker meget opmærksomhed og særligt året oven på hans comeback vil mange være godt forberedt. Det åbner op for andre og her har Eagles en meget dygtig RB i McCoy. Han er hurtig, har gode hænder og generelt en dygtig runnigback. HC Andy Reid har altid været dygtig til at implementere screens(Westbrook bl.a.) og det kommer McCoy til at nyde godt af.

Han gik sidste år over linjen i en sæson hvor han var skadet i 3 kampe og sad helt ude i to af dem. Desuden var der forvirring omkring QB situationen og Eagles var generelt en smule ustabile og deltog i et par shootouts som McCoy bestemt ikke drog fordel af. I år forventer jeg ikke Eagles vil være så svage i deres secondary og at de generelt vil være foran hurtigt i en del kampe hvilket kan betyde at de bare giver bolden til McCoy for at tage tiden af klokken - det kan også give et par ekstra TDs.

Jeg sætter McCoy til omkring 9-10 TDs for sæsonen og mener derfor at Danbook har sat linjen for lavt her.

Han skal deltage i 10 kampe, så chancen for at en skade skal ødelægge spillet er til stede men må betegnes som en begrænset risiko. Hertil kan det nævnes at det ikke var knæ-, ankel-, ben-, rygskade han pådrog sig sidste år men et brækken ribben. Ikke noget der har for vane at vende tilbage. Spiller McCoy alle 16 kampe kan jeg ikke se at han ikke skulle nå over 10 TDs.

4 units herfra.

• Svara
  • 02
    Terasso
    den 8 september 2011 02:15

I al min hast blev der sat en forkert deadline på spillet.

Til jer der nåede at hoppe med på vognen kan jeg fortælle at linjen meget passende og i henhold til mine forventninger faktisk var 9,5 hos Bodog.

Held og lykke

• Svara