FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

tip til kamp

• 01
    Tonokov
    den 12 januari 2010 17:59

Jeg er ret ny herhinde.
    - Er det ikke muligt at smide sin analyse til en kamp ind, et eller andet sted på siden, uden man er ekspert.

På forhånd tak.

• Svara
  • 02
    gunners
    den 12 januari 2010 18:03

Jo lige her!!!!

• Svara
  • 03
    Tonokov
    den 12 januari 2010 18:08

Et brag venter, når Anja Andersen & co. onsdag aften gæster Ikast-Brande Arena. FCK´s spil har ikke været videre imponerende efter julepausen, og mod et stærkt FCM mandskab, skal FCK vise noget bedre spil, for at få point med tilbage til København. FCM har fået alle spillere klar, bortset Lækre Møller, og har et utroligt slagkraftigt hold. Sidst FCM mødte FCK, tabte de 21-20 efter en tæt fight.
    Onsdagens brag, kan sagtens blive ligeså tæt, og derfor finder jeg +2.5 på FCM, som et godt spil.
    Odds 1.72 hos Bwin.

FCM:

FC Midtjylland Håndbold er blevet alle deres skader kvit, bortset fra den stærke Lærke Møller som må se på fra sidelinien. Lækre Møller vil uden tvivl, være et tab for ethvert hold, men kigger man på hvem FCM har på holdkortet, er det til at overleve.
    Af bagspillere har man klasse spillere i form at Mette Sjøberg, Gro Hammerseng, Tanja Nøstvold, Katja Nyberg og nyerhvervede Trine Troelsen. 5 bagspillere, som alle har klassen til at spille på nogle af verdens bedste hold. På stregen har man gennemrutineret Isabel Blanco, og det danske stortalent Susan Thorsgaard.
    Ude på de to fløje har man Malene Dalgaard, Anne Mette Pedersen, Alette Stang og Line Fruensgaard (tidligere Line Daugaard).
    Til sidst har man på målet den tyske landsholdsmålvogter, Sabine Englert, som virkelig har stået fremragende på det seneste.
    Alt i alt, er det et fremragende hold FCM kan stille med, og trods fraværet af Lækre Møller, bør man have en rigtig god chance for at spille lige op med FCK.

Sidst man mødte FCK, vandt københavnerne med 21-20. Til dette opgør havde man hverken Katja Nyberg, Tanja Nøstvold, Alette Stang eller Trine Troelsen med. Så et klart forstærket hold FCK kommer op mod denne gang.

FCM´s seneste par kampe har resulteret i et nederlag på 30-26 ude mod Viborg HK, og et knusende sejr på hele 31-19, ude mod KIF Vejen, ligaens nr 5!

FCM er pt placeret som nr 3 i ligaen, 7 point efter ubesejret FCK.

FCK:

Anja Andersens tropper har ikke spillet særlig godt efter julepausen. Forsvaret svigter i perioder, og angrebsspillet flyder ikke, som det tidligere er set.
    FCK mangler stadig den tyske profil, Nadine Krause, som nok ikke kommer tilbage lige med det samme.
    Profiler i FCK er bestemt ikke svære at finde. Man har nogen af verdens absolutte bedste håndboldspillere, på deres respektive pladsen. På fløjene (backerne) har man Maja Savic, Emiliya Turey og Linn-Kristin Riegelhuth. Alle 3 er verdensklasse spillere, og kunne spille på et hvilket som helst hold i verden. På stregen har man landsholdets forsvarsgeneral, Mette Melgaard.
    Af bagspillere har man Carmen Amariei (tidligere Lungu), Tanja Milanovic og Christina Krogsheder. Endelig har man en fantastisk målvogter duo, i form af Cecilie Leganger og Christina Pedersen.

Ligesom FCM, har FCK et verdensklasse hold. Det har dog vist sig, at FCKs spil ofte blive ødelagt, når modstanderen får godt fat i Milanovic eller Amariei. Anja Andersen har ikke samme udskiftningsmuligheder hvad angår bagspillere, som FCM har.
    Angrebsspillet bliver tit noget ideløst rod, hvor det så er indiviualisterne som skal slå til. Men mod et stærkt FCM mandskab, vinder man ikke bare på baggrund af gode indiviuelle præstationer, men på baggrund af et organiseret angreb (og forsvar).

Ydermere har man spillet rigtig dårligt på det seneste. Sidst mod HC Dinamo, hvor man startede rigtig godt, men hurtigt mistede pusten, og en fuld fortjent sejr til HC Dinamo var kendsgerningen.
    Kampen forinden havde man besøg af GOG Odense, ligaens nr 8, 14 point efter FCK, som man havde store problemer med i kampens første 45 min. Først det sidste kvarter trak løverne fra, og vandt med 24-16.

FCK er pt ligaen duks, med 24 point, for 12 kampe.

• Svara
  • 04
    gunners
    den 12 januari 2010 18:15

Fin analyse, men uden at give kritik, især når du er ny herinde, så er det samme spil som Roman Empire har lagt ud under eksperttips til odds 1,9

pøj pøj :-)

• Svara
  • 05
    Tonokov
    den 12 januari 2010 18:24

Beklager, denne har jeg slet ikke set.
    Er det muligt at slette ens indlæg?

• Svara
  • 06
    Sutsko
    den 12 januari 2010 18:41

Hej Tonokov,

Og velkommen til SpilXperten.

Der er slet ingen grund til at slette dit indlæg, fordi en ekspert eller bobler ha anbefalet en kamp er det hel fit, at du kommer med din analyse.

Held og lykke med spillet og forsæt endelig med at poste dine spilforslag her.

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 07
    Larsen
    den 12 januari 2010 19:48

Du lader til at være inde i stoffet, og så er det jo rart, at to forudsigelser går for det samme spil.

Følger du primært håndbold? Velkommen til :o)

• Svara
    • 08
      MartinVP
      den 13 januari 2010 07:26

Med mindre du er ekspert på TOT(?), så er dette tip bare copy/paste:
      http://www.tipsomtips.com/Ekspert/Tip.asp?Emne=FC%20Midtjylland%20-%20FCK%20H%E5ndbold&Tip=6275717&Bruger=Hbold

• Svara
      • 09
        Tonokov
        den 13 januari 2010 08:51

Jeg er på ingen måde ekspert derinde. Jeg skriver en gang i mellem analyser på betxpert.com, som det eneste.
        - Hvis du ser hvornår jeg har smidt min analyse ud på betxpert.com, og hvornår jeg har postet mit indlæg her på siden. Så kan du se at tipsomtips, har lagt deres ud næsten 2 timer efter. Så det er vist dem som har benyttetsig at copy/paste.

- Tonokov.

• Svara
        • 10
          gunners
          den 13 januari 2010 09:05

ja det kan man jo kun give dig ret i, og det er jo nemt at se at det er dig der har lagt analysen ud, da du bruger samme brugernavn

det var da ellers en nem start for dig ved spilxperten.com for dig :-)

hvis du forresten vil optages som ekspert her på sitet skal du kontakte admin på mail, hvor man så vil starte som bobler og hvis man så er god nok, så bliver man flyttet til eksperttips.

gunners

• Svara
          • 11
            Tonokov
            den 13 januari 2010 09:08

Ja en rigtig god start :-)

- okay, mange tak. Det vil jeg da overveje, om jeg skulle prøve.

Mht analysen, kan jeg se odds er faldende på FCM desværre.

• Svara
          • 12
            Tonokov
            den 13 januari 2010 09:37

Hvor finde jeg kontakt informationer til en af disse admins. Synes umiddelbart ikke jeg lige kan finde frem til det.

På forhånd, tak.

• Svara
            • 13
              SpilXperten.com
              den 13 januari 2010 09:40

Du er velkommen til at kontakte os på mail@spilxperten.com

Mvh

SpilXperten.com

• Svara
        • 14
          MartinVP
          den 13 januari 2010 09:03

Hej Tonokov

Ja, det kan jeg godt se, og det beklager jeg. Det virker dog meget mystisk at en ekspert på TOT direkte kopierer din analyse (de har endda deres eget håndboldsite).
          Ellers er jeg enig med de andre i at det er en flot analyse, så kom endelig med flere af disse.

• Svara
          • 15
            Tonokov
            den 13 januari 2010 09:06

Det er skam helt okay. Da jeg læste dit indlæg, blev jeg dog også selv overrasket over, tipsomtips.com kan finde på at kopiere den.
            De har endda rettet den lidt til, og tidspunktet for kampstart har de så heller ikke helt styr på.

Men tak for komplimentet.

• Svara
          • 16
            KingFed
            den 13 januari 2010 10:04

Ja-det virker meget underligt-og rent signatur-selvmord...der må må være mere til den her historie...

• Svara
    • 17
      Tonokov
      den 13 januari 2010 09:11

Ja det er primært håndbold jeg følger :-)

• Svara
      • 18
        Roman Empire
        den 13 januari 2010 10:42

Dette er blevet noget speget, og jeg tror, der er beskyldninger, som ikke har hold i virkeligheden.

Har selv set samme analyse 4 steder nu; først på BetXpert, så på SpilXperten, så på HBOLD og så på TipsOmTips.

Det lader til, at Tonokov, selvom han ikke lige nævner det, har sendt dette spilforslag ind til HBOLD?

http://www.hbold.dk/index.php?id_parent=2&id=79&id_nyhed=6445

Det ville i hvert fald give god mening jvf:

"Skulle du ligge inde med et oplagt spilforslag som vi hos redaktionen ikke har fået øje på, er du mere end velkommen til at sende os en mail, hvor du argumenterer for, hvorfor lige netop dit spilforslag skal have spalteplads på HBOLD.dk. Du kan skrive til info@hbold.dk."

Går ikke ud fra, at HBOLD selv har været ude at copy/paste..

HBOLD har en aftale med TipsOmTips og en ekspertprofil derinde, hvor den så er lagt ind, såvidt jeg kan se.

Aben ligger altså, som jeg ser det, hos enten Tonokov (der tilsyneladende har sendt sit spil til HBOLD) eller HBOLD, der har kopieret hans spil uden lov.

• Svara
      • 19
        Tonokov
        den 13 januari 2010 10:52

Ramon, du har fuldstændig ret.

Jeg skrev til hbold, hvordan man evt kunne få sine analyser derind, og blev bedt om at sende et eks. Dette gjorde jeg så, med denne kamp.

Jeg kan så se de bare har lagt den ind, som var det dem der har skrevet den, og ikke mig. Det er så sidste gang jeg gør dette.

Beklager al forvirringen.

• Svara
      • 20
        Rasmus
        den 13 januari 2010 11:14

Jeg er en af ejerne på www.hbold.dk og vil gerne bidrage til opklaringen af mysteriet om Tonokov´s spilforslag, der er havnet flere steder.

På HBOLD.dk har vi en spilsektion, hvor vi har skribenter, der laver unikke spilforslag, som så sendes til tipsomtips.dk. Tonokov er ikke en af disse skribenter, men vedkommende, der havde vagten den pågældende dag vidste ikke dette og videresendte derfor Tonokovs spilforslag til Tipsomtips.dk i god tro. Tonokovs spilforslag var et såkaldt brugertip, hvilket ikke fremgik og derfor skulle det aldrig have været videresendt uden at spørge Tonokov og uden at orientere tipsomtips.

Det er en meget beklagelig fejl, som jeg først er blevet opmærksom på nu. Fejlen er alene HBOLD.dk´s og både Tipsomtips.dk og Tonokov er uden skyld i miseren.

Vi beklager overfor alle involverede parter.

Rasmus Duus
        HBOLD.dk

• Svara