FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

@mestr

• 01
    heffer
    den 4 december 2009 22:01

Hej mestr

Jeg har for nyligt signed op på din sms-service, men mange af dine spil er allerede lukket når du publisher.

Ved de 2 seneste ski-spil som netop er kommet var jeg inde på Nordicbet i løbet af 20 sek. (no kidding), men her var spillet allerede lukket og væk.

Nu ved jeg ikke hvordan din fremgangsmåde er, men måske skulle du vente med at sætte dit eget spil til 1 minuts tid efter - eller også skulle du droppe Nordic.

Vh

• Svara
  • 02
    mestr
    den 4 december 2009 22:37

Hei.

Jeg setter mine spill lenge før jeg poster, for å se an eventuelle slashinger. Dersom det ikke blir foretatt reduksjoner på oddsen, eller at den er så liten at jeg mener verdien fortsatt er til stede, så poster jeg spill. Noen ganger så spiller jeg heller ikke anbefalte spill (grunnet limitproblemer) og da skal det ihvertfall ikke være noe problem å følge for de hurtigste.

Vintersport er dessverre et lite marked, bookmakerne har ikke så god oversikt. Dermed er det kun de hurtigste som kan følge. Jeg vet godt at spillene stod lengre enn 20 sekunder som du sa, da jeg selv sjekket. Hvis du benyttet "search-funksjonen" så kom de ikke frem av en eller annen grunn.

Det er dessverre alt jeg kan gjøre. Jeg forsøker etter beste evne å gjøre tipsene så brukervennlig som mulig.

Mvh

• Svara
  • 03
    heffer
    den 4 december 2009 23:55

Hej mestr

Fint - ser ikke ud til at du kan gøre meget mere.

Mht. at jeg brugte search-funktionen, så kom de skam også op, men når man så klikker på spillet, så fortæller den at det er suspenderet.

Vh
    Jens

• Svara
  • 04
    Fredarn
    den 5 december 2009 01:30

Jeg kan bekrefte at Mestr sine spill lå der flere minutter etter han postet, og jeg spilte dem selv. Tipset hans på kvallet kom for meg ikke fram når jeg søkte, men jeg fikk fulgt også den når jeg fant den :-)

Så det må være du som har hatt et problem her heffer.. Når fikk du tipsene på SMS? Kanskje du av en eller annen grunn fikk dem forsinket?
    Og du kan uansett ikke basere deg på en dag med tips, prøv å følg Mestr over tid, så vil du nok se at det er lønnsomt - det har værtfall vært det sålangt. Det er alltid lave limits på vintersport, men så leverer Mestr til gjengjeld veldig høy TBP, og han poster også en rekke gode spill i andre idretter.

• Svara