FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

dagens spil !! svensk ishockey !!

• 01
    manicdane
    den 17 november 2009 07:58

er jeg den eneste der er holdt op med at spille dagens spil når den står på svensk ishockey ??

• Svara
  • 02
    donkeydonk
    den 17 november 2009 09:00

Nej.. Ærlig talt betvivler jeg dem, af gode grunde, gang på gang.. ;))

• Svara
  • 03
    mestr
    den 17 november 2009 09:05

Ser ikke helt hvor dere vil. Gårsdagens spill var strålende hvis man ser på oddsutviklingen. Den ikke så ukjente Giacobbo tipset om det samme spillet til 2,05, så verdien var utvilsomt til stede. Man kunne også selge til rundt 2 i odds hos Betfair hvis man ønsket det.

Mvh

• Svara
  • 04
    manicdane
    den 17 november 2009 09:34

fair nok at der er værdi i spillet
    men det nytter jo bare så lidt hvis man kun rammer een ud af 10
    og hvis i kigger bagud i dagens spil er det deromkring vi ligger når det er de svenske hockey kampe der står på programmet

• Svara
  • 05
    mestr
    den 17 november 2009 11:21

At det er verdi i spillet er da i bunn og grunn det eneste som betyr noe. Over tid vil det betale seg å følge.

I stedet for å komme med betydningsløse innlegg, utfordrer jeg det til å bidra i forumet men tips og kommentarer som kan være til nytte for andre.

Mvh

• Svara