FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Zambia - Ghana

• 01
    Original
    den 8 februari 2012 15:27

Endnu engang vil jeg se på kampen mellem Zambia og Ghana.

Ghana møder i semifinalen Zambia, lad det være sagt med det samme, Ghana har ikke været imponerende i denne turnering. Potientialet er dog langt større end vist, man har dog ikke rigtig skulle bevise det helt store dda modstanderne ikke har været nævneværdige, og i kampen mod Guinea sparede man spillere.

Zambia har været den helt store overraskelse i denne turnering. De er selvfølgelig outsidere i denne kamp, og jeg tror virkelig ikke på de kommer til at komme i finalen.

Zambia er i hvertfald klart lettere i benene. De spillede deres sidste kamp i lørdags, en dag tidligere end Ghana. Ghana var i søndags ude i ekstratid mod Tunesien hvor Zambia afgjorde det i de første 90 minutter.

Zambia har virkelig overrasket mig offensivt hvor jeg ikke havde forventet det store af dem. Men de har godt nok også været ringe defensivt. En god offensiv og en ringe defensiv har resulteret i, at Zambias 3 kampe ud af 4 er endt over 2,5 mål.

Zambias træner Herve Renard, har udtalt at deres hold til tider kan over angribe hovedløst. Det har helt sikkert været nøglen til succes i denne turnering. Mod en mindre god ghanesisk defensiv, så kan det være en målrig snak vi har med at gøre.

2,70 er alt for højt.

• Svara
  • 02
    werder77
    den 8 februari 2012 15:27

har spillet Mayuka to score til 6,5 hos bet365, så håber da på nogen mål, derudover tror jeg nu der er mere værdi i Zambia, hvis vi snakker 1X2. Ghana fås endvidere til 2,10 hos unibet nu.

hos betfair kan du vist også få bedre betaling for over 2,5 mål lige pt.

good luck.

• Svara
  • 03
    Original
    den 8 februari 2012 15:31

Har lige kommenteret 1X2 med 2,10 hos unibet :-)

Håber da på en god kamp og ønsker dit spil held og lykke.

Betfair har 2,69 efter kommision, så nej, bet365 stadig højest.

• Svara