FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

VM-kval gruppe 8

• 01
    Skipperbent
    den 8 oktober 2009 13:33

Egentlig havde jeg tænkt mig et spil på uafgjort mellem Irland og Italien, da begge kan bruge dette resultatet til at sikre sig videre kvalifikation. Nu finder jeg så ud af at Bulgarien spiller to timer før den kamp, og det er dem, Irland skal passe på i kampen om andenpladsen. Vinder Bulgarien ikke ude mod Cypern kan Irland spille helt uden pres fordi man er sikre på andenpladsen så. Man kan derfor satse alt på at slå Italien, selvom det ikke er nemt.

Er det bedst at vente med et eventuelt spil, indtil man kender resultatet af den anden kamp?

Bulgarien skal jo på en halvsvær opgave på Cypern, som gør det fint hjemme. Bulgarien er heller ikke for gode selv væk fra eget græs.

• Svara
  • 02
    Tytteboevs
    den 8 oktober 2009 16:33

Hej, jeg har lagt en analyse ud, hvor jeg anbefaler krydset. Jeg havde dog overset at Bulgarien kampen ikke bliver spillet på samme tid. Dog finder jeg stadig god chance for uafgjort.

Cypern hjemme er 1-1-2 i kvalen, mens Bulgarien ude er 0-3-1 - og derfor er jeg ikke helt enig i dine ude/hjemme betragtninger omkring holdene - vil mene de er moderate begge hold.

GL
    T

• Svara
  • 03
    Skipperbent
    den 8 oktober 2009 16:51

Synes nu Cypern går det aldeles glimrende på eget græs taget deres evner i betragtning. Deres to nederlag er kommet til Irland og Italien begge med 1-2, og her har man ikke været for heldige. Irland scorede i '83 til 1-2 og Italien skulle helt ind i overtiden for at score til 1-2.

Bulgarien både med uafgjort mod Montenegro og Georgien på udebane, men vil man videre til VM, så er det ganske enkelt ikke godt nok.

• Svara