FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tip: Clausen og Hansen bliver ikke fyret

• 01
    heffer
    den 7 februari 2012 20:03

H. Clausen and P. Hansen both to be at OB 23.05.2012
    Yes @ 2,5 hos Bet24.

- Poul Hansen er lige kommet til og blive næppe fyret så hurtigt. OB har en vane med at give lang snor til deres ansatte og især en sportsdirektør vil tid til at opbygge hans hold. Derfor anser jeg det nærmest usandsynligt at Poulsen bliver fyret.

- HC har haft et elendigt efterår, men hvis OB ville fyre ham havde de nok allerede gjort det nu.

- Det er svært for ham at gøre det dårligere i foråret og derfor tror jeg kun det vil gå fremad.

- Med salg af Utaka og Fall har man på de interne sider "solgt" foråret og det vil derfor være overraskende hvis der er høje forventninger til Clausen

- TC er en stædig mand som har en klar strategi han følger og den inkluderer HC

I mine øjne er dette udelukkende et spil på om HC sidder der til sommer og med et forår med lave forventinger i vente, så ser jeg den her som MINDST 50/50. Fin værdi.

• Svara
  • 02
    jank1
    den 7 februari 2012 21:58

Kanon spil og godt spottet! Personligt synes jeg værdien er større :-)

• Svara