FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Snooker

• 01
    Nero
    den 14 januari 2010 10:16

The Master bliver i disse dage spillet.

Ebdon +2.5 frames(bookmakere i bunden)

I dagens første Q-final mødes Ronnie O`Sullivan og Peter Ebdon.

O´Sullivan ligger nr. 1 på verdensranglisten, og er da også en snookerfænomen ud over alle græsner.

Ebdon ligger nr. 14 og er en meget solid og utrolig konservativ spiller.

Kampen spilles bedst af 11 frames og således skal Ebdon minimun have 4 af disse 11.

Motivet for spillet skal ses i lyset af de meget forskellige spillestiler de tp praktisere.

Ligeså sprundlende/chancetagende og hurtig Ronnie er ligeså sneglende langsom er Ebdon. Hvis Ebdon først får succes med sit spil, hvor han traver rundt om bordet og tænker hvert eneste stød igennem et par gange for meget er det virkelig noget der kan irritere Ronnie. Det kan i sidste ende betyde at Ronnie begynder at tabe koncentrationen, hvis han bliver holdt for længe fra bordte og begynder på sine cirkusstød.

Et andet incitament er at Ebdon skal igang i denne sæson. I snokker er alle i top 16 sikret deltagelse i de store turneringer, hvorimod de star på kval for resten/evt wildcard.

Ebdon ligger som nænt r. 14 på denne liste og bliver virkelig presset fra baghjulet.

Risikoen er at Ronnie går ud laver 4 100-breaks og kører fx. en 6-2 sejr hjem.

Tja i mine øjne er der værdi på Ebdon - alene ud fra hans solide og konservative stil.

Ladbrokes med 2.20, Nordicbet med 2.15, Bwin med 2.10.

Bet365 har valgt +3.5 til 1.61 - men ikke noget jeg ville skyde efter.

For dem der har flere engelske bookies, kan de med fordel tjekke disse.

Kampen kan følges på Europsort kl 14.30

• Svara
    • 02
      Nero
      den 14 januari 2010 11:26

og de har begge været i kamp, hvilket er ganske væsentligt.

Ronnie slog Niel Robertson 6-4 / en fyr der også spiller friskt til.

Ebdon fik en flot 6-2 sejr over Marco Fu.

Så ikke kampene så vil ikke udlede meget af dette, mend et skulle næsten med:-)

• Svara
      • 03
        gunners
        den 14 januari 2010 12:51

Jeg så kampen O'Sullivan - Robertson, det var en kamp hvor man virklig kunne se at Robertson er på vej frem og han var da også foran 3-0

jeg vil give dig ret i at O'Sullivan kan miste koncentrationen især til sådan en spiller som Ebdon så ikke noget dumt spil men han er O'Sullivan ikke til at blive klog på da han også kan komme frem og vinde 6-0

synes ellers det er en mega fed sport som får alt for lidt opmærksomhed, desuden er det mega sjovt spil selv at spille.

jeg havde selv luret Mark Allan til at vinde i går som også er en ung gut på vej frem !

• Svara
    • 04
      gunners
      den 14 januari 2010 12:59

hmmm synes faktisk der ligger mindst lige så godt spil i over 9,5 partier, fordi hvis du vil have Ebdon +2,5 partier så satser man vel på Ebdon nederlag på maks 6-4 og hvis man ikke tror på at han kan vinde 6-3 eller bedre er der vel bedre værdi i over 9,5 partier til odds 2.5 ved Nordicbet

den køber jeg sgu :-)

Mark Allan og Ryan Day synes jeg også skal have større chance for at gå videre en bookmakerne angiver

• Svara
    • 05
      Nero
      den 14 januari 2010 13:21

Hej Gunners.

Vil medgive dig det er et ganske habilt spil ud fra dine betragtninger. Undersøgte det ikke videre, da jeg mener jeg så over-spillet til 2.05 igår, og hvis det er rigtigt kun forstærker spillet.

Mht popularitet er det vel så som så. Det er meget naturligt ekstremt populært i GB, og med spillere som Wengbo og Junhui er asien også med.

Man kan da også med rette sige at det er meget hypet på Europsort med kulten Henrik Kaj og der er afholdt shoot-outs i cirkusbygningen med besøg af Higgins, så der er i hvert fald en pulserende undergrund i DK:-)

• Svara
      • 06
        gunners
        den 15 januari 2010 08:21

ja jeg var også tæt på at tage til cirkusbygningen her anden gang, men når man ser på priserne i the Masters, så kan det kun betale sig at tage et smut til London og se det, mon ikke det falder sammen med en Premier League kamp :-)

Henrik Kaj er ellers en fed kommentator til det, jeg håber også det bliver mere udbredt i Danmark.

kampen endte jo så med det resultat som vi snakkede om den ikke måtte :-) 6-3

• Svara